SCC 2014
Moderator: Global moderator
Sv: SCC 2014
Ikkje så bra vermelding for helga desverre 

korti begynte vestlendingar å bry seg om veret då?
såg nett da var 18 som skulle avgårde frå srvwk ,som stortsett har vore ganske jamt med "oss" .ka sjer?

såg nett da var 18 som skulle avgårde frå srvwk ,som stortsett har vore ganske jamt med "oss" .ka sjer?
TLF: 97419035
Siste jeg hørte var at han skulle kun hvis jeg skulle, men det var mest pga. samkjøring. Mulig han kan lokkes hvis han er frisk igjen fra magesjauen han har pådratt seg?Solan wrote:Hva med læregutten din, da?Henrik wrote: Jeg står over dessverre. Kos dere!
-69 Fastback
-60 T1
-60 T1
Ser skummelt ut for min del også, ligge strak på sofaen på tredje dagen etter ett kaldt matbord som ikke var helt trygt og henger derfor etter med tinga på jobben så om jeg i det hele tatt kan ta meg fri på fredag vet eg ikke. Og ferie kvoten er også rimelig brukt opp i år etter europaturen.. 
Men om noen reiser midt på dagen på fredagen og har plass til et sidetryne så skal jeg vurdere det.

Men om noen reiser midt på dagen på fredagen og har plass til et sidetryne så skal jeg vurdere det.

Ser jo ut som det blir litt folk i kolonna allikevel!
Vi får holde kontakten i morra i forhold til tid og antall!
Velkommne allesammen
Vi får holde kontakten i morra i forhold til tid og antall!
Velkommne allesammen
Vi frå Vik er klar.
Tidlegare år har nokre hatt walkie-talkie med seg i bilane. Det har vi med oss i år type clas-ohlson.
Håpar de frå Bergen er på Vinje ca 10.30 slik at vi slepp å venta.
Tidlegare år har nokre hatt walkie-talkie med seg i bilane. Det har vi med oss i år type clas-ohlson.
Håpar de frå Bergen er på Vinje ca 10.30 slik at vi slepp å venta.
Da er Felleskjøpet klar..... Tror eg, og Marianne måtte melde pass! Og så bare til info..... Fartsgrensene overholdes! 

I MIN garasje.....
73- 1303 cab (Sabben)
72- 1302 Felleskjøpet
71- Swithun 50ccm(i deler)
73- Rico camper (Daffy)
73- 1303 cab (Sabben)
72- 1302 Felleskjøpet
73- Rico camper (Daffy)
Er 2-3 biler alt vi klarer å stille med fra Bergen...? Synd for alle dere som ikke drar, jeg trur mange flere hadde trengt en vitamininnsprøytning for å få opp VW-interessen sin. Jeg har vært med på alle SCC siden 2008, og det er et av årets høydepunkt for meg. Jeg mener å huske vi var 13 biler som kjørte sammen et år, noe som er veldig moro. Turen over er halve moroa.
PS: Ennå ikke for seint å hive seg med!
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
Enig her. Vi er tre bilar frå Vik. Var på nippet til fire.Solan wrote: Er 2-3 biler alt vi klarer å stille med fra Bergen...? Synd for alle dere som ikke drar, jeg trur mange flere hadde trengt en vitamininnsprøytning for å få opp VW-interessen sin. Jeg har vært med på alle SCC siden 2008, og det er et av årets høydepunkt for meg. Jeg mener å huske vi var 13 biler som kjørte sammen et år, noe som er veldig moro. Turen over er halve moroa.
- Bjørn Hjellestad
- Supermedlem
Lazy friday afternoon @ SCC
- Attachments
-
- 1408104333452.jpg (122.45 KiB) Viewed 3471 times
Hvor er VWACB campen i år - der vi pleier å ligge. Boarding på Norwegian om få minutter. Øl og sovepose er pakket!
Ingen fornuft - ren entusiasme!
- Bjørn Hjellestad
- Supermedlem
TAKK FOR TUREN! Kjempekjekt å få lov til å hive seg med hyggelige Sogn/Vikinger! Eller til alle som Ikke fikk gleden å kjøre til og fra, det var en kjekk og sosial tur med mye morsomme stopp!
Til info så gikk tur/retur uten vesentlige mekke stopp! Det var vel mest kaffe stopp!
Dette var vel siste samling/treff for denne sesongen, gleder meg allerede til neste år, og håper at vi får flere med på treff rund om kring!

Til info så gikk tur/retur uten vesentlige mekke stopp! Det var vel mest kaffe stopp!

Dette var vel siste samling/treff for denne sesongen, gleder meg allerede til neste år, og håper at vi får flere med på treff rund om kring!
I MIN garasje.....
73- 1303 cab (Sabben)
72- 1302 Felleskjøpet
73- Rico camper (Daffy)
73- 1303 cab (Sabben)
72- 1302 Felleskjøpet
73- Rico camper (Daffy)
x2sveineka wrote: TAKK FOR TUREN! Kjempekjekt å få lov til å hive seg med hyggelige Sogn/Vikinger! Eller til alle som Ikke fikk gleden å kjøre til og fra, det var en kjekk og sosial tur med mye morsomme stopp!![]()
Til info så gikk tur/retur uten vesentlige mekke stopp! Det var vel mest kaffe stopp!![]()
Venter på video fra frisk kjøring opp Skjervet!

'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"