Låvefunn

Her kan du diskutere alt mulig, men la det være interessant for andre VW-interesserte.

Moderators: Global moderator, Global moderator

Post Reply
FreddyB
Supermedlem
Supermedlem
Posts: 957
Joined: Wed Dec 19, 2007 6:05 pm
Location: Breim

Låvefunn

Post by FreddyB »

VW-interessa byrjar å gjere litt nytte for seg! Var på låvebesøk hos ei ung jente som hadde arva seg ein 69-modell 1300 i kveld. Så vidt eg kunne bedømme var bilen rustfri under - men hadde den typiske rusten inne i golv på førarside. Men den var knusktørr no. Innerskjermar, under, kanalar - dønn solide. Til og med hjulbrønn var "solid metal". Bilen hadde litt ekstrautstyr, som bensinvarmar, langt hengarfeste, motorvarmar, takgrind, skiholdarar, original bambushylle. I tillegg har det vore setetrekk på setene frå dei var nye - vi snakkar DØNN strøkent interiør og taktrekk. Eg blei heilt våt i auga.. Men som den ok fyren eg prøvar å vere, så gav eg ho ikkje eit skambud.  :P Eg sa heller at eg kunne vere behjelpelig med å gjere bilen køyrbar - eller klar for salg.

Morken bakrutepakning, morken pakning under venstre baklykt. Og litt overflaterust på heile bilen - også kjent som patina. Liten bulk i bakplate - har nok rygga på eit hengardrag ein gang for 20-30-40 år sidan.

Motoren gjekk lett rundt med håndmakt, hjula tørna på alle fire.. Er det mulig..

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

:thup
Hadde då aldri trudd eg skulle kjøpe late-looker..
User avatar
T-1
Supermedlem
Supermedlem
Posts: 1801
Joined: Tue Aug 05, 2008 1:59 pm
Location: Bergen

Sv: Låvefunn

Post by T-1 »

Bare senk og en hel haug me drit på taket så har du en vinner her ;)  :thup
The Wheeler dealer
User avatar
OldBug
Seniormedlem
Seniormedlem
Posts: 491
Joined: Tue Nov 01, 2011 5:04 pm

Sv: Låvefunn

Post by OldBug »

Kan være inntressert her for den rette summen.? Noen tanker om pris?
FreddyB
Supermedlem
Supermedlem
Posts: 957
Joined: Wed Dec 19, 2007 6:05 pm
Location: Breim

Sv: Låvefunn

Post by FreddyB »

Kjem litt an på kva som blir gjort før det eventuelt bli prissetting. Jenta er student, og eg syns ho fortjenar mest mulig for bilen - spesielt mtp. at den er såpass bra. Men det viser seg no at dette er eit arveoppgjer der ho har fått bilen muntlig for 10 år sidan, men har ingenting på papiret. Ho ventar på avgjerda i boet, egentlig.. Om ho får bilen, kjem eg til å hjelpe ho å få den presentabel - anten for eigen bruk eller for sal.

Det er vanskelig å spå pris, men eg vil anta at bilen - slik den står i dag, er verdt alt mellom 4000,- og 8000,- - men med litt jobb vil eg tru ein kan doble eller tredoble den summen utan alt for store problemer. Original bil, original lakk, eit interiør og taktrekk eg faktisk drøymde om i natt.. Spotless!

Kjem tilbake med meir informasjon seinare..  :)
Hadde då aldri trudd eg skulle kjøpe late-looker..
Post Reply