Startproblemer - 1680 med Kadron EIS 40/44

Her kan du diskutere alt mulig, men la det være interessant for andre VW-interesserte.

Moderator: Global moderator

Post Reply
FreddyB
Supermedlem
Supermedlem

Startproblemer - 1680 med Kadron EIS 40/44

Post by FreddyB »

Tok av filtera på begge Kadron-gassarane i dag, og vaska dei - tørka dei og lot dei stå i sola i nokre timar. Tenkte at eg hadde fått ut all væska, men det var tydligvis meir inni enn først antatt..

Hadde bilen i gang både før, under og etter vask - men no i ettermiddag vil den ikkje starte. Såg då (sjølvsagt) at det var ein del vatn som hadde komt ned i gassarane frå filtera.  ::)

Skrudde av begge gassarane, tømte dei for bensin/vatn, tørka dei fint opp (men opna dei ikkje).. Monterte sammen igjen - gav begge to ein liten "dram" rett frå kanna - men framleis ikkje antydning til liv..

Og ja, det er bensin på bilen. Og nei, filteret er ikkje tett..

Nokon som har eit tips til ein skikkelig toidi her? Stargass? Demontere gassarane komplett? Sette fyr på dritten..?
Hadde då aldri trudd eg skulle kjøpe late-looker..
Dalland
Styret
Styret

Sv: Startproblemer - 1680 med Kadron EIS 40/44

Post by Dalland »

Org bensinpumpe uten regulator?
I så fall er faren stor for at du oversvømmer gasserne noe som i tillegg skjer hver gang du stopper motoren så du har gjennomvåte plugger eller noe annet slikt pga for mye bensin i systemet..

org bensinpumpe leverer mellom 4-9 psi kadro gasserne skal ha 1.5psi MAKS 2psi.... ;)
FreddyB
Supermedlem
Supermedlem

Post by FreddyB »

Forklarar det at bilen har gått med Kadron lenge..? Med samme oppsett..? Og samme pumpe..?
Hadde då aldri trudd eg skulle kjøpe late-looker..
Dalland
Styret
Styret

Post by Dalland »

Selv om den er gått med det lenge så betyr det ikke at den har gått ideelt. :)

Men ta ut alle pluggene og børst over dem og se om det hjelper. :thup
Post Reply