kopi av nøkkel hvor?
Moderator: Global moderator
kopi av nøkkel hvor?
har gått på en smell før ved tap av nøkkel. polizeien har igjen kun en nøkkel og ønsker ikke gjøre samme tabbe to ganger . hvor får jeg lagd en kopi ?
o 1957 T1 std
o 1959/64 T1 Ragtop Herbie
o 1989 Caravelle 1.9
o 1989 Caravelle 1.9
Sv: kopi av nøkkel hvor?
Alle som sliper nøkler kan gjøre det dersom de har emne, men det varierer en del hvilket utvalg de forskjellige har. Wilhelm Nilsen i krysset Kanalveien/Fabrikkgaten har i hvert fall, ellers har f.eks. skomakeren på Åsane Senter stort utvalg i bilnøkler, sikkert også til gammel VW.
-69 Fastback
-60 T1
-60 T1
Reigstad maskinsenter i Knarvik :-)
Mener det er noen i Tyskland man kan kjøpe nøkkel ut fra nummer på nøkkel eller lås - tror de heter Kaeferschlussel eller noe i den duren 

Låsservice a/s , Sandbrekkeveien på Midttun, der har jeg fått laget nøkler til VW tidligere.
Fikk laget nye nøkler hos Skomakeren i Lagunen. Topp service. 55 91 35 90
1973 VW 1300s Maya gull "Fiona" - SOLGT
1962 VW 1200 Rød (L456) "Christine" SOLGT
Fordelen med små biler er at du kan få plass til mange flere i køen.
ikkje akkuratt da du treng hjelp til,men sidan da er innforbi temaet nevner eg at eg har invistert i greier for å tilpassa nøkkler til dørlåser. feks dersom du har ein nøkkel som passar i tenningslåsen men ikkje i dørene, evt 3 forskjellige nøklar etc etc. so kan eg ordna da te sånn at alle går på samme. berre å ta kontakt om nokon treng hjelp til da.
TLF: 97419035
Det høres veldig interessant ut, Tistlo!Tistlo wrote: ikkje akkuratt da du treng hjelp til,men sidan da er innforbi temaet nevner eg at eg har invistert i greier for å tilpassa nøkkler til dørlåser. feks dersom du har ein nøkkel som passar i tenningslåsen men ikkje i dørene, evt 3 forskjellige nøklar etc etc. so kan eg ordna da te sånn at alle går på samme. berre å ta kontakt om nokon treng hjelp til da.

'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
- StarBugs Geir
- Ultramedlem
Tistlo wrote: ikkje akkuratt da du treng hjelp til,men sidan da er innforbi temaet nevner eg at eg har invistert i greier for å tilpassa nøkkler til dørlåser. feks dersom du har ein nøkkel som passar i tenningslåsen men ikkje i dørene, evt 3 forskjellige nøklar etc etc. so kan eg ordna da te sånn at alle går på samme. berre å ta kontakt om nokon treng hjelp til da.

1974 1303S
2018 Husqvarna Vitpilen 701
2018 Husqvarna Vitpilen 701
tusen takk for alle gode svar . . prøver sandbrekkeveien i morgen da det er langs veien

o 1957 T1 std
o 1989 Caravelle 1.9
o 1989 Caravelle 1.9
kom forbi tråden på slump og kan nevne at det henger 3 like nøkler i nøkkelskapet etter besøk i sandbrekkeveien. De slipte nøkler til alt. Var ikke problem å skaffe gamle emner heller.
om noen vet om det er mulig å skaffe til veie nøkkel uten å ha en orginal nøkkel ? har en 1303 som mangler nøkkel - har lyst til å slippe å skifte tenning, dører og motorlås ..
om noen vet om det er mulig å skaffe til veie nøkkel uten å ha en orginal nøkkel ? har en 1303 som mangler nøkkel - har lyst til å slippe å skifte tenning, dører og motorlås ..

o 1957 T1 std
o 1989 Caravelle 1.9
o 1989 Caravelle 1.9
Det skal stå et nummer inne i låskassen på både tenningslås og dørlåser, som man kan bruke til å få slipt nøkkel med. I alle fall så vet jeg at www.kaeferschlussel.de har denne servicen.
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
hmm - tyskerene der ja, Magnus kom med den lenken og for en tid siden (hvor fikk han den fra
). Har vært nede en stund den siden dessverre.-

o 1957 T1 std
o 1989 Caravelle 1.9
o 1989 Caravelle 1.9
Wilhelm Nilsen i Kanalveien skal også ha utstyr til å slipe på nummer, og emne har jeg fått der før
-69 Fastback
-60 T1
-60 T1
så du tror han klarer det
.
Da skal jeg ta en tur innom der asap zulu. kan jo skru av dørhåndtaket og ta med .
takker Henrik

Da skal jeg ta en tur innom der asap zulu. kan jo skru av dørhåndtaket og ta med .
takker Henrik
o 1957 T1 std
o 1989 Caravelle 1.9
o 1989 Caravelle 1.9