Framseter til Bay window

Har du noen gode tips eller triks å dele med dine luftkjølte venner? Eller har du et problem du ønsker hjelp til?

Moderator: Global moderator

Post Reply
Kristian
Juniormedlem
Juniormedlem

Framseter til Bay window

Post by Kristian »

Heisann!

er det nokre personer her som har erfaring med å bygge om innfestning på seter for å matche skinnene på bay window framseter?

Trenger å bytte ut nakkeslengs sofaen eg har i front i dag og er på jakt etter et par gode seter, men ser fort at det som er greiest å få tak i er tildømes golf seter

http://www.finn.no/finn/torget/annonse? ... y=bilseter

Så spørsmålet mitt er om det er vanskeligt å få slike seter til å passe i Bayen min?

Kristian 
Tistlo
Ultramedlem
Ultramedlem

Sv: Framseter til Bay window

Post by Tistlo »

mangen vegar til rom(hjula). nokon kappar sund,forhåpentligvis veldig dårlige orginale stolar, og bruker understellet.sveiser på nye stolar til understellet. andre sveiser eller bolter fast flattjern og lagar ei ramma, for å forankra understellet som allerede er på dei nye stolane. takhøgden er ikkje da heilt stora for skikkelig lange folk, so da blir isofall da du må ta hensyn til vist du har da problemet:)

kanskje Tormod T. kan posta ut bilder av sin gamle latebay fiskabil og festivalbil. den hadde han hivd inni to gode, var da rover?, stolar som var super behaglige + mekka ein bra midtkonsoll imellom.

personlig synst eg dei orginale stolane ser best ut ,men komfortmessigt kan eg varmt anbefala tidlige T3 stolar, som passar rett på og har meir sidestøtte ++.  forøvrig har eg eitpar brune latebay stolar MED nakkestøtte ståandes..
TLF: 97419035
Kristian
Juniormedlem
Juniormedlem

Post by Kristian »

Kjempe greier :)

Må kanskje ta meg ein tur til Bulken å titta litt på det du har der oppe :D

Eg er enig i det er finast med orginal seter, men må tenke på nakken og ikkje minst sidemanns komfort;)

kristian
Henrik
Styret
Styret

Post by Henrik »

Tistlo wrote: personlig synst eg dei orginale stolane ser best ut ,men komfortmessigt kan eg varmt anbefala tidlige T3 stolar, som passar rett på og har meir sidestøtte ++.
De passer vel kanskje ikke(?), men jeg har to stoler fra 90-modell T3 stående hvis det er noe håp der
-69 Fastback
-60 T1
Tistlo
Ultramedlem
Ultramedlem

Post by Tistlo »

hugsar ikkje, trur ikkje da. meinar da er dei tidlige luftkjølte t3ane som har samme understell som latebay, men da e jo berre å prøva. derimot er ikkje dei stolane dine da fyrsta eg hadde slengt inn i ein bay  ;D
TLF: 97419035
Post Reply