68 modell og 71 modell boble tilsalgs

Har du noe for salg? Bil, deler eller annet bilrelatert?

Moderator: Global moderator

Post Reply
Nordtveit
Supermedlem
Supermedlem

68 modell og 71 modell boble tilsalgs

Post by Nordtveit »

Videreformidler en mail jeg fikk fra en bekjent av en bekjent.. som har 2 bobler hun ønsker å selge....  ::)
ta kontakt med henne på mail for mere info eller avtale om å se på...bilene...  ;D
aashild84@gmail.com

"Den beige/chinchillafarga 68´en er vel den som er nærmast å koma i kjørestandard. Motoren er tatt ut, og står lagra inne, den er tatt ut for å setta inn ein gjengeinnsats for eine tennpluggen. Tennpluggen er grunnen til at bilen ikkje lenger er på vegen, det var ein bagatell som utvikla seg... Det balla jo på seg og så vart skjermar, stigtrinn og støtfangarar tekne av, for å pussa rust og evt omlakkera. Høgra bakskjerm må og bytast då den er bulka. (Det var derfor eg kjøpte 71modellen, fordi eg fekk med så mange ekstra skjermar, hehe..)

Bilen er dønn original (har aldri vore omlakkert heller!), med unntak av at tenninga er bygd om til elektronisk 12-volt og det er satt inn selar framme. Innvendig er bilen så godt som strøken, raude "fløyel"setetrekk, som er heilt intakte. Taktrekk er heilt og fint, det same er solskjermar og dørtrekk. Tekstilgolvmatter framme og bak.
Relativt lite rust, dei store overflatene er bra, men det er ein god del fregner på panseret, og ein del der skjermane skal skruast på, som du ser av bilda.
Skjermar, stigbrett og støtfangar har vore lagra innandørs, medan bilane har stått ute under presenning.
Skiltnr H-69830. Prisantydning 10.000,-

71modellen (den lyseblå) er i dårlegare stand, den vart som sagt kjøpt hovudsakleg for at eg trong nye skjermar til 68en, hehe... Det er ein del arbeid både innvendig og utvendig, men ikkje aldeles håplaust. Det er ein del rust rundt om heile på denne som du ser, og både dørtekk og dashbord treng stell.

Skiltnr TV 10159, prisantydning 5.000,-

Har og ein heil del ekstra delar, type dekk, skjermar og diverse eg ikkje veit kva er eingong.. :)

Bilane står på Hylkje og kan sjåast når det måtte passa :) "

[attachment=1][attachment=2][attachment=3][attachment=4][attachment=5][attachment=6]
Attachments
IMG_0635.JPG
IMG_0635.JPG (77.68 KiB) Viewed 1002 times
IMG_0636.JPG
IMG_0636.JPG (93.03 KiB) Viewed 973 times
IMG_0637.JPG
IMG_0637.JPG (92.46 KiB) Viewed 992 times
IMG_0639.JPG
IMG_0639.JPG (62.29 KiB) Viewed 989 times
IMG_0638.jpg
IMG_0638.jpg (42.24 KiB) Viewed 969 times
IMG_0640.jpg
IMG_0640.jpg (35.78 KiB) Viewed 1024 times
"-Helt grei?? det er jo Tysk kvalitet jo.." ;)
piggtorn
Nybegynner
Nybegynner

Sv: 68 modell og 71 modell boble tilsalgs

Post by piggtorn »

Eg kan og kontaktast på pm her på forumet :)
Ja, dette er altså mine bilar  ::)
Konrad - 1968
Malena - 1971 Treng ein ny heim
Nordtveit
Supermedlem
Supermedlem

Post by Nordtveit »

piggtorn wrote: Eg kan og kontaktast på pm her på forumet :)
Ja, dette er altså mine bilar  ::)
:thup ja, du var jo visst her du  ;D
"-Helt grei?? det er jo Tysk kvalitet jo.." ;)
piggtorn
Nybegynner
Nybegynner

Post by piggtorn »

Prøver å heisa litt på denne annonsen... Veit at det er fleire av dykk som har vore å nasa både på annonse og bilar..  ;) No SKAL dei vekk, så om du vil ha ei (eller helst to) bobler til ein billig penge - evt vil ha delar av dei - så er dette tidspunktet!!  :thup
Konrad - 1968
Malena - 1971 Treng ein ny heim
hans
Supermedlem
Supermedlem

Post by hans »

ser jo ikke ut som noe som er vanskelig å få på veien det der. Jeg har dessverre satt strek for prosjekter  - men dette burde noen sette tenna i .
o 1957 T1 std
o 1959/64 T1 Ragtop Herbie
o 1989 Caravelle 1.9
Post Reply