Div veteranbiler selges

Har du ting du vil bli kvitt men som ikke er direkte bilrelatert?
NB! Gjelder KUN privat salg. Firma og leverandører bes bruke finn.no eller andre egnete salgs kanaler
Post Reply
Padden
Seniormedlem
Seniormedlem
Posts: 375
Joined: Tue Oct 28, 2008 10:16 pm

Div veteranbiler selges

Post by Padden »

Denne kom på mail fra Bergen Veteranvognklubb, ikke jeg som selger men kanskje noen her finner noe interresant.

Biler til salgs.

Eg driv og ryddar opp i diverse biler etter min far og i den samanheng lurte eg på om nokon av desse var interessante for medlemer i dykkar klubb. Alle bilane er å sjå på som restaurerings objekt i større eller mindre grad.
Eg nemner fylgjande;
ca. 1956 modell MG Magnette skogsvrak, rusten men komplett, ingen vrakpant = GRATIS v/avhending.
ca. 1960 Neckar Europa Heil og komplett, lagra innandørs i mange år! Pris = Gje bod!
ca. 1974 Rover 2200TC Heil og komplett, lagra innandørs i mange år! Pris = Gje Bod!
ca. 1974 VW Schirocco MKI 2stk. + h/s delebil, ein med full webasto soltak (sardinboks). Gje bod!
ca. 1981-86 Audi 80, MANGE, ca 6 stk. Heile og komplette, lagra inne. Bud frå vrakpant og oppover!
ca 1971-82 Ford Taunuser i alle tenkelege variantar, i div. forfatning. Pris?? Gje bod!
ca.1981 Talbot Matra Rancho. Heil og komplett, lagra innandørs i mange år! Pris = Gje bod!
ca. 1981 Talbot Solara. Heil og komplett lagra innandørs i mange år! + delebil! Pris = ALT frå vrakpant og oppover!
ca. 1987 VW Passat stv 5 sylindra injection. Heil og komplett, lagra innandørs i mange år. Pris over vrakpant!

Tja, det er kanskje meir og?? dette eg kom på i farta!
Dersom det er noko her som er interessant for medlemer i dykkar klubb, står bilane på Voss og eg kan nåast på mail; brita-fo@online.no eller mobil TLF: 91 58 56 11, ser helst at eg slepp kontakt på sms.
Endå ligg snøen godt her hjå meg. MEN våren nærmar seg fort og då skal ting bort FORT!
Mvh.
Torbjørn Dagestad.
Last edited by Moshe on Fri Apr 12, 2013 5:14 pm, edited 1 time in total.
User avatar
Tistlo
Ultramedlem
Ultramedlem
Posts: 4986
Joined: Mon Jun 23, 2008 3:21 pm
Location: Bulken, Voss, Hordaland

Sv: Div veteranbiler selges

Post by Tistlo »

selgar går under da mindre populera kallenavnet Ford her inne ;)
TLF: 97419035
Padden
Seniormedlem
Seniormedlem
Posts: 375
Joined: Tue Oct 28, 2008 10:16 pm

Sv: Div veteranbiler selges

Post by Padden »

Da regner jeg med du har full kontroll over VW produktene i samlingen  :thup
ford
Nybegynner
Nybegynner
Posts: 46
Joined: Wed Sep 17, 2008 11:39 pm

Sv: Div veteranbiler selges

Post by ford »

Her må reddigerast:

Scirocco`er = Reserverte

Passat = Reservert.

Audi 80 = Solgt og kasta 3. 3 stk. igjenn.

Talbot Solara= 1. kasta, delebil står igjenn. (denne bør følga Matra`n).

2 Audier, MG, Neckar og Rover er p.g.a sein vår inndisponible for besikting ei stund ennå.
ford
Nybegynner
Nybegynner
Posts: 46
Joined: Wed Sep 17, 2008 11:39 pm

Sv: Div veteranbiler selges

Post by ford »

Padden wrote: Denne kom på mail fra Bergen Veteranvognklubb, ikke jeg som selger men kanskje noen her finner noe interresant.

Biler til salgs.

Eg driv og ryddar opp i diverse biler etter min far og i den samanheng lurte eg på om nokon av desse var interessante for medlemer i dykkar klubb. Alle bilane er å sjå på som restaurerings objekt i større eller mindre grad.
Eg nemner fylgjande;
ca. 1956 modell MG Magnette skogsvrak, rusten men komplett, ingen vrakpant = GRATIS v/avhending.
ca. 1960 Neckar Europa Heil og komplett, lagra innandørs i mange år! Pris = Gje bod!
ca. 1974 Rover 2200TC Heil og komplett, lagra innandørs i mange år! Pris = Gje Bod!
ca. 1974 VW Schirocco MKI 2stk. + h/s delebil, ein med full webasto soltak (sardinboks). Gje bod!
ca. 1981-86 Audi 80, MANGE, ca 6 stk. Heile og komplette, lagra inne. Bud frå vrakpant og oppover!

ca 1971-82 Ford Taunuser i alle tenkelege variantar, i div. forfatning. Pris?? Gje bod!
ca.1981 Talbot Matra Rancho. Heil og komplett, lagra innandørs i mange år! Pris = Gje bod!
ca. 1981 Talbot Solara. Heil og komplett lagra innandørs i mange år! + delebil! Pris = ALT frå vrakpant og oppover!
ca. 1987 VW Passat stv 5 sylindra injection. Heil og komplett, lagra innandørs i mange år. Pris over vrakpant!


Tja, det er kanskje meir og?? dette eg kom på i farta!
Dersom det er noko her som er interessant for medlemer i dykkar klubb, står bilane på Voss og eg kan nåast på mail; brita-fo@online.no eller mobil TLF: 91 58 56 11, ser helst at eg slepp kontakt på sms.
Endå ligg snøen godt her hjå meg. MEN våren nærmar seg fort og då skal ting bort FORT!
Mvh.
Torbjørn Dagestad.
Bilar med rød farge er vraka/solgt.

Har også 1960 Skoda Octavia til salgs.

JA, også har snøen blitt borte da....
Post Reply