Bilen var tidligere i eie hos Kjell, hadde et mini stopp innom T1-Tommy, før jeg kjøpte den som et mulig transport middel til SCC. Bilen kom uten motor men med masse rust et par uker før avreise noe som kuliminerte i 2 døgns panikkskruing før avreise

panikkskruingen bestod bl.a i ny puma og diverse nye deler rundt om.
ny profflakk utført av fagfolk ..
og på dagen for avreisen til SCC så den slik ut ..

vel hjemme igjen fra SCC mista jeg nøkkelen så siden jeg kjøpte den august 2009 har jeg kjørt denne boblen ca 100 mil

oktober 2011 ble det bestemt i mitt hode at jeg kunne ta rusta , noen galne hjelpere hjalp meg å bære bilen inn i boblehuset.

hører med at bilen revnet ved bunnen av B-stolpen på førersiden. Man kan trygt si at denne bilen manglet de nederste 10 cm hele veien rundt + litt til.

og helt likt på den andre siden. I tillegg var veggen over napoleonshatten mer eller mindre rustet opp, begge bakspissene måtte vekk samt stoore deler rundt begge hjørner innvendig over utriggerene bak.
ah .. så skiftet jeg hele høyre innerskjerm + reservehjulsbrønn med alt tilbehør - så nå har bilen langt panser og gamle fangere samt påfylling under panseret og ikke utvendig på høyre side.
anyhow ....
motor er i - men ledningene er et spaghetti helsike og jeg evner ikke lese koblingskjema. Er det noen som kan holde meg i hånden en dag/kveld og få det på beina ?