Slenger ut noen bilder fra cruisingen med gulbussen fra Førde til Bergen. Utrolig flott bil!
Bobla har overtatt plassen til varianten på Breisten for ei stund.
Har egentlig aldri vaska eller rydda i denne bilen sidan eg fekk den omtrent, kanskje ein kjapp støvsuging, men det må være det meste.
No har eg jo god plass til å demontere så no har eg fått ut seter, gulvmatter og tepper slik at eg fekk tatt en god kattevask og opprydning.
Det meste var også gjennomvått etter regnbygene på onsdag så bilen hadde godt av å bli tørket skikkelig.
Får prøve ut hvor vannet kommer inn slik at jeg kan ordne det hullet først! Her er det en god del rust å sveise på, det er det ikke tvil om...
Har fått på retro rattrekk, før- og etterbilder:
Døra og tenninga har alltid vore på forskjellige nøkler så lenge eg har hatt bilen, men eg har fått tak i dørhåndtak og tenning som går på samme nøkkelen. Tenninga eg hadde var av ein uoriginal og "billig" type virka det som, så om eg er heldig så kanskje dette vil hjelpe på den følsomme 6V startaren min.
Førerstolen kommer fra en annen bil, men nå har jeg vært så heldig at jeg har skaffet meg noen seter fra Lowlife på VWnorge. Disse er ikke de letteste å få tak i siden bilen har det brune "one year only" interiøret. Om det er noen som etter hvert skulle få bruk for en slik grå stol som jeg har må de gi meg en lyd

Det er noen hull, men det er ennå ikke helt ned på hestehåret
Askebegeret er strippet for biltemalakk og skal få seg et strøk med originalfargen neste gang jeg skal sprøyte litt
Frankenstein girspakfeste?
Litt fuktig her inne også...
Noen som har et slikt sort deksel til setebeltet, eventuellt om man får kjøpt nytt? Mangler på førersiden.
Og til slutt, noken bilder tatt heime i Førde.