Stemmer for at det er mulig å sette opp tre fengende bokstaver og ikke legge mer i detTistlo wrote:
GTR er jo tre fenganede bokstavar. går da an å kalla eit treff for 3 bokstavar og berre droppa forkortelsen? som NAV(betyr jo ingenting)
GTR - laurdag 25.mai
Moderator: Global moderator
- Bjørn Hjellestad
- Supermedlem

Sv: Nytt vossatreff - laurdag 25.mai
Sv: Nytt vossatreff - laurdag 25.mai
GTR it is 
so får folk kalla da ka dei vil sjøl. ansvarsfråskrivelse
so får folk kalla da ka dei vil sjøl. ansvarsfråskrivelse
TLF: 97419035
Sv: GTR - laurdag 25.mai
LIKER
Det her må jo bare bli knall bra! Har ordna meg barnevakt fra lørdag/søndag så detta skal jeg ha med meg. 
The Wheeler dealer
Jeg tror vossingen våres har vw miljøet på kornet og sett at det er de korte halv offisielle treffene som lønner seg best.
Det passer ikke for alle å sette av tre daget til et treff, og det finnes sikkert enda folk som ikke gidder å sove hjemmefra...
Stor takk til både Geir og Tistlo som har satt i stand et slikt arrangement.
Btw, tar det som en selvfølge at du kan skrive opp min værre halvdel på deltagerlista (Henrik).
Det passer ikke for alle å sette av tre daget til et treff, og det finnes sikkert enda folk som ikke gidder å sove hjemmefra...
Stor takk til både Geir og Tistlo som har satt i stand et slikt arrangement.
Btw, tar det som en selvfølge at du kan skrive opp min værre halvdel på deltagerlista (Henrik).
setter opp Henrik på listo og:)
lagar snart ein facebook dings for treffet for å sjå om da kanskje kan skaffa til veges fleire debutantar til da nya uoffisiella TTR replica treffet, GTR
lagar snart ein facebook dings for treffet for å sjå om da kanskje kan skaffa til veges fleire debutantar til da nya uoffisiella TTR replica treffet, GTR
konstruerte ein facebokk dings før idag, og har allerede begynt å fått bodskapen ut i distriktene 
litt praktisk info:
for dei som kjem frå bydn: passar da med oppmøte på øyrane torg klokko kvart på 2 og avreise klokko 2 ?? isofall kan me vel sei att oss andre som heng oss på ved dale, møter på camillas kro halv 3. men me kjøyrer ogso samla ned til dale, derfø seie me isofall oppmøte ved bulken rundt 2. sånn at me møtest nokolunde likt på dale. spørsmål og svar motas gjerne
litt praktisk info:
for dei som kjem frå bydn: passar da med oppmøte på øyrane torg klokko kvart på 2 og avreise klokko 2 ?? isofall kan me vel sei att oss andre som heng oss på ved dale, møter på camillas kro halv 3. men me kjøyrer ogso samla ned til dale, derfø seie me isofall oppmøte ved bulken rundt 2. sånn at me møtest nokolunde likt på dale. spørsmål og svar motas gjerne
høres ut som en plan. . hvem er det som står for været ?
o 1957 T1 std
o 1959/64 T1 Ragtop Herbie
o 1989 Caravelle 1.9
o 1959/64 T1 Ragtop Herbie
o 1989 Caravelle 1.9
Melder meg på. Håper at me får ferdig Gaudaen til treffet, hadde vært kjekt å kjøre boble etter gammelt.
Trur Christer har glemt at treffet er på en lørdag, foreslår at dere starter kl 12 fra Bergen, slik vi får mest ut av dagen.
Trur Christer har glemt at treffet er på en lørdag, foreslår at dere starter kl 12 fra Bergen, slik vi får mest ut av dagen.
Oppmøte på øyrane torg klokko kvart på 12. avreise klokko 12! Vossingar og andre møtar ved bulken til samme tid. sånn at me møtast ved camillas kro ca halv 1.
Hallo!
Beklage veldig seint svar, og utrulig dumt i forhåld til alle plana so gjekk i vasken!
Dersom nokon har lyst på passasjer frå brrgen i allefall opp og mulig ned att og, er eg lett med
Beklage veldig seint svar, og utrulig dumt i forhåld til alle plana so gjekk i vasken!
Dersom nokon har lyst på passasjer frå brrgen i allefall opp og mulig ned att og, er eg lett med
Noen små løse tråder som må nøstes opp, men regner med å stille på Øyrane på lørdagen... 
1971 VW 181 "Erwin"
1972 1302S "Smurfen"
1972 1302S "Smurfen"
Jeg stiller uansett, Magnus stiller kanskje.

'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein