Jeg tror vossingen våres har vw miljøet på kornet og sett at det er de korte halv offisielle treffene som lønner seg best.
Det passer ikke for alle å sette av tre daget til et treff, og det finnes sikkert enda folk som ikke gidder å sove hjemmefra...
Stor takk til både Geir og Tistlo som har satt i stand et slikt arrangement.
Btw, tar det som en selvfølge at du kan skrive opp min værre halvdel på deltagerlista (Henrik).
lagar snart ein facebook dings for treffet for å sjå om da kanskje kan skaffa til veges fleire debutantar til da nya uoffisiella TTR replica treffet, GTR
konstruerte ein facebokk dings før idag, og har allerede begynt å fått bodskapen ut i distriktene
litt praktisk info:
for dei som kjem frå bydn: passar da med oppmøte på øyrane torg klokko kvart på 2 og avreise klokko 2 ?? isofall kan me vel sei att oss andre som heng oss på ved dale, møter på camillas kro halv 3. men me kjøyrer ogso samla ned til dale, derfø seie me isofall oppmøte ved bulken rundt 2. sånn at me møtest nokolunde likt på dale. spørsmål og svar motas gjerne
Oppmøte på øyrane torg klokko kvart på 12. avreise klokko 12! Vossingar og andre møtar ved bulken til samme tid. sånn at me møtast ved camillas kro ca halv 1.
Hallo!
Beklage veldig seint svar, og utrulig dumt i forhåld til alle plana so gjekk i vasken!
Dersom nokon har lyst på passasjer frå brrgen i allefall opp og mulig ned att og, er eg lett med
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein