som kjent gjekk årets TTR skjeis pga manglande deltakelse. mangen timar med planlegging og sånt er dermed bortkasta. Geir har jo brukt mest tid på prosjektet. og har igrunn tenkte på alt og ordna med alt. likavel stillar ikkje folk.. ting tyder på at oplegget var altfor lukseriøst for folk flest. for å prøva å kompansera for "alle" som hadde lyst på treff so vil eg prøva å laga te eit enklare oplegg som vert som følger:
-nokon tar ansvar i bergen, og finn ut ein eigna møteplass og tidspunkt.
-kjøyrer til dale med pitstop på camillas kro, der forhåpentligvis eitpar vossingar og kanskje andre dukkar opp:)
-kjøyrar over hamlagrø, inkl evt "bakkeløp" i bergsdalen dersom me har telefonforbindelse oppe og nede som sist
-pitstop heima på tunet her, med kaffi og vaffler/lappar etcetc
-crusar ned på vangen å rondar litt, linar oss kanskje opp ein plass sånn at folk får mysa.
-dei som vil kjøpar seg noko grillmat og evt drikkevarer
-(me crusar ned til skjervet og tar nokon rundar opp bakken, vegen er jo open, men som ein vanlig veg med vanlige reglar og fornuft gjeldande)
-me crusar opp på campingplassen, oppkvitne camping i enden av lønavatnet.
-grillings og go gang på popanlegget og fest ut i dei seine nattetimar for dei som vil, og dei som ikkje vil kan kortid som helst melda pass og returnera heimigjen.
Er da stemning for detta blandt folket???

dei som føler kallet må gjerne melda seg på her inne då da er greitt å ha ei viss oversikt. campingplassen husar jo mangen, men vist eg ikkje tar heilt feil so vil nok mange venda snuten vestover igjen før kvelden er omme.
Oppmøte på øyrane torg klokko kvart på 12. avreise klokko 12! Vossingar og andre møtar ved bulken til samme tid. sånn at me møtast ved camillas kro ca halv 1.
DEI SO E ME:
Jamie F.
Erik A.
Meg sjøl.(arr)
Mats Mandelid(arr.)
Nice P.R.
Tolo
Hans M.V
Dalland H.
Tommy T1.
Henrik F.
Fredrik O.