T-1 wrote:
Da går turen 16mars over fjellet for og hente doningen. Kommer da til og kjøre bil med plan og stor bil henger så har du noe som skulle vært frakta er det bare og hyle ut.
Konge Blir bra å få den over. Hyl ut om du trenger hjelp av en som faktisk kan kjøre med henger. Meg altså
T-1 wrote:
Da går turen 16mars over fjellet for og hente doningen. Kommer da til og kjøre bil med plan og stor bil henger så har du noe som skulle vært frakta er det bare og hyle ut.
Konge Blir bra å få den over. Hyl ut om du trenger hjelp av en som faktisk kan kjøre med henger. Meg altså
Takk for det mister men tror vi har en god plan nå. så om alle her i huset holder seg frisk og ikke noe skjer så går ferden 16e mars
Bussen er nå endelig på plass i Bergen
Takk til EsJo for hjelpa
Så nå er det bare å gi gass, så den kan brukes i sommer. Første plan er å få dekk på SpeedMaster felgene, og fikse bremsene. Gaute skal hjelpe meg med å lage ny bjelke til motoren, så detta skal gå fremover. Må ha eu iløpet av april, så det blir helt sikkert nok å finne på.
Last edited by Solan on Sat Mar 30, 2013 5:56 pm, edited 1 time in total.
Da har vi hatt en liten økt på bilen (Svein, Fredrik) ny gasser og plugger kjøpt av Morten Og nå begynner det sakte men sikkert virke som en brukbar motor for i sommer
Neste på lista er og få litt bremser igjen så er det og få den på eu kontroll. Og takk til Kjell for navn til bussen.. Gave som takk kommer når du minst venter det
Fredrik tok litt bilder hvis han gidder slenge ut noen
Det går fryktelig treg om dagen men det skjer litt.. Ny csp gir spak handlet inn av geir har også kjøpt rock and roll opplegg til den som jeg skal begynne se på til helga Noen som har tips til hvor jeg kan skaffe sjakk mønstret gulv?
Oldbug har sagt seg villig til og grise med litt airbrush på den også iløpet av våren Gleder meg til og se hva han kan finne på. her er det frie tøyler for flinke folk Det kommer litt bilder når jeg en dag klarer og ta med meg kamera.