Lys og lyd, suverent
 Lys og lyd, suverent  
Moderator: Global moderator
Vi får vel krysse fingrene, alle sammen!RZR Andy wrote: Monza 4-tip!! Huhei! Husker jeg hadde et sånt på den gamle 03-en i 88... med snill og steindøv EU-kontrollør så gå den nok igjennom så det suser!

men ja, lagar alle delane manuelt, sidan repro delane her, er fryktlig fishy. MEN da finst å få kjøpt gode repro og, men skal da verta skikkelig må bilen delast.
 men ja, lagar alle delane manuelt, sidan repro delane her, er fryktlig fishy. MEN da finst å få kjøpt gode repro og, men skal da verta skikkelig må bilen delast.Jepp!hans wrote: kanon !
 Tusen takk for hjelpen, Christer.
 Tusen takk for hjelpen, Christer. DA kom godfølelsen...
  DA kom godfølelsen...  

På vei opp mot Raymond, stoppet bilen på Fjøsanger. det køet seg kjapt bak, men ved å kople til en løs ledning, var problemet borte. Greit med enkle biler.
 På vei opp mot Raymond, stoppet bilen på Fjøsanger. det køet seg kjapt bak, men ved å kople til en løs ledning, var problemet borte. Greit med enkle biler.  
 Dette blir nok en kjekk motor å låne, er faktisk ikke sikker på at Raymond får den tilbake...
 Dette blir nok en kjekk motor å låne, er faktisk ikke sikker på at Raymond får den tilbake...  

KJEMPE
 KJEMPE 

Skal bli kjekt, ja...EsJo wrote:VW 181 wrote: En liten stund siden oppdatering...
Har brukt vinteren til å sjekke opp hvilke deler jeg ønsket å bygge motor med.
Det gikk litt tid til å sjekke til hvilke priser og fra hvilken forhandler jeg ville bestille.
Fredag fikk jeg omsider sendt avgårde en bestilling til USA, så nå må jeg vente i 3-5 uker på topper, sylindersett og annet snop...
Eksos, lettet svinghjul og litt annet er bestillt fra Unneberg.
Gleder meg!!
Sweet!
Kanskje du omsider får egen motor og egen eksos i egen bil, hihi
Du blir vel som en unge på Julaften du og, når delene kommer

Skulle kjøpt lokalt vettu - Sylindersett leveres ut fra Krankenhaus denne helgenVW 181 wrote: Mangler kun en hel haug med deler fra USA, så skal det bygges motor...
Det ble sagt fra delepusheren der borte at det tar ca 3-5 uker, kjipt å måtte vente så lenge.