Har vært medlem av VWACB siden mai 2012 og eid min egen boble siden mars 2012, så tenkte det var på tide å legge noen bilder av den ut her.
Eg har drømt om å bli bobleeier siden eg var 17 år og uten lappen. Min første Boble var i felles eie med mine medruss på Tanks VGS. Heldigvis mistet den eneste av oss som hadde lappen den like før vi skulle begynne å herje med og rullemale(!) boblen vår rød

Det hele ente med at vi lot russeprosjektet vårt ligge og boblen fikk et nytt og bedre liv av en som ville ta vare på den. Det gikk mange år før eg på ny fikk muligheten til å eie en boble og denne gangen fikk eg eie den alene
Eg tok med min svoger også kalt "Dauingen fra Drange" her på forumet tilStavanger for å kjøpe mitt nye glis

. turen fra Stavanger til Bergen gikk som en drøm og gliset hadde ingen problemer med den lange turen. På Ulvenmarkedet møtte eg en tidligere eier av bilen og han var überfornøyd med at "gamlebilen hans" var tilbake i Bergen. En så fin bil hører hjemme i verdens vakreste by. Har fått en del gode tilbud på den så eg kunne ha solgt den med god fortjeneste, men kem selger vel egentlig gullet sitt? Nei, denne boblen skal være i mitt eie i mange år framover.
[attachment=2][attachment=3]