Moderator: Global moderator
Vil tro at dette hjelper godt på her...Tistlo wrote: var nok eg som gjor den store tabben å solgte bilen som rustfri, ikkje alle som har hatt reint mjøl i posen på grunnarbeidet før på denne bilen! men må jo stå for da enn har sagt so eg skal fiksa da som dukkar opp. ps: holet i bakkant av kanalen ser voldsomt ut men da er jo orginalt eit stort rundt hol der som ein kan skimta omkretsen av. skal stå ein propp der.
eg kan ta med ei dør til deg og
Takk for advarsel, har fktisk lest en hel del om dette på nettet og meningene er veldig delt! Sikkert på grunn av kvalitetsforskeller og folks meninger om hva som er passe stivt og for stivt!StarBugs Geir wrote: Golf coil-oversene er jo beregnet på mer vekt enn det 1303en har i fronten, det kan bli stivt!i tillegg må du passe på at ikke armen fra snekka kommer i konflikt med staget under hvis du skal ha bilen lav. Det er farlig! (Kan henge seg opp i sving) Golf fjørbeina er jo som du sier endel lavere i utg. punktet, så her KAN du o komme laaaangt ned.
![]()
Spennende å høre hvordan der funker. Har liggende et tilsvarende golf-sett jeg skal teste på min 03.
Puh!djupevik wrote: Skulle ikke denne tilbake til "orginalfargen" da? Gull med bronze flakes?![]()