Jeg er rimelig fersk her inne (har vært en stund på vwnorge) Har startet en prosjekttråd der, men lager nå en her også!
Bilen er en 1300 fra 1966.
Den har 1600motor med stiftløs tenning og facet el bensinpumpe(skal tilbake til original)
Bilen har visst gått som direktørbil i oslo da den var ny!
Kjøpte den som bruksbil i utgangspunktet, men da bilen ikke var tectylert siden den var ny tenkte jeg å gi den litt understellsbehandling før jeg tok den i bruk.
Bestemte meg for å ta av skjermer for å kikke skikkelig på den samtidig, og ble rimelig overrasket da det var myyye rust!
Har nå sveist 90% og driver fortiden å sette på plass originale torsjonsrør forran(de som sto på var kappet,vridd og sveist) samtidig har alt av deler blitt rustbehandlet og lakket.
venter nå på siste delene før montering begynner, har byttet alt av lagre,pakninger og endeledd...
Har ikke noen nye bilder men det kommer snart! setter inn de fra prosjekttråden på vwnorge!
Her er prosjekttråden til forrige eier: http://www.vwnorge.no/index.php/topic,31729.0.html
[attachment=1][attachment=2][attachment=3][attachment=4][attachment=5][attachment=6][attachment=7][attachment=8][attachment=9]