Liten oppdatering må til.
På søndag skaffet jeg meg et ekstra sett felger slik at jeg slapp å begynne å styre med å ta av dekkene som står på hjula jeg har på bilen nå og samtidig ha en bil som ikke er flyttbar. Felgene ble levert til sandblåsing og grunning med sinkepoxy hos eit firma på fjordbasen i Florø. Når de er ferdige blir det sikkert hobbylakking i Bergen med mindre jeg finner noen som kan lakke til en OK pris. Ser ut som de blir lakkert L87 Pearl White med L41 black i senter. Håper jeg finner tak i rett farge i tide, for dekka må legges på fredag før han som driver dine dekk reiser på ferie
Bremserør og diverse knask er bestilt frå unneberg. Eksos og varmepotter er på veg frå ein bruker på vwnorge. Så planen blir vel å reservere bukken og få mekka dette på plass på breistein.
Meg og en god kamerat(grepstad jr.) var for ei veke sidan ute ein tur på breistein å fekk oss ein omvisning av Moshe og Kristian Gelin. Så då vart det i tillegg endå eit medlem i klubben
Legger til slutt ved bilder frå ein liten cruising for eit par veker sidan, sjølv om eg ikkje likar å vise fram kor ratty den har blitt dei siste to åra

Måtte prøve meg litt med sånn HDR -modus på kameraet. Traff også på ein annan skapning frå Ferdinand, så den måtte prøvesittast