Skrekk og gru, det er vel i det minste en V8 om ikke jeg skjegler noe grusomtts wrote:Henrik wrote: Hei, kom an. V6 (har du en tyggis?), skinnseter(deilig hud) og automatgir(en hånd fri). Og ordentlig hingster..........
Laila - 1969 Fastback
Moderator: Global moderator
Sv: Laila - 1969 Fastback
Måtte ta en liten tur i dag, mens vi venter på våren 
[attachment=1]
[attachment=1]
- Attachments
-
- IMG_20130221_154958 (Kopier).jpg (126.56 KiB) Viewed 1519 times
-69 Fastback
-60 T1
-60 T1
-
orangenotch
- Styret

Gøy å få brukt bilen litt igjen i finværet!
Har fått de siste motordelene jeg trengte (som jeg vet om) fra Cip1 i dag, og tenkte å knalle av gårde litt roterende komponenter til dynamisk balansering snart. Når det er gjort, og når blokk/topper er borret hos Svein Autohaus er det egentlig bare montering igjen. Originalmotoren er strengt tatt ikke så hakkande gale, men litt mer trøkk blir fint
Satser på å være i havn før SAE....
Ellers blir det nok gjort litt andre småting i løpet av sesongen, tenkte å bytte alle setetrekk, og med det samme rette opp seteryggene litt. Mulig en tidligere eier har vært godt i stand, for setene er blitt til liggestoler opp gjennom årene
Har fått de siste motordelene jeg trengte (som jeg vet om) fra Cip1 i dag, og tenkte å knalle av gårde litt roterende komponenter til dynamisk balansering snart. Når det er gjort, og når blokk/topper er borret hos Svein Autohaus er det egentlig bare montering igjen. Originalmotoren er strengt tatt ikke så hakkande gale, men litt mer trøkk blir fint
Ellers blir det nok gjort litt andre småting i løpet av sesongen, tenkte å bytte alle setetrekk, og med det samme rette opp seteryggene litt. Mulig en tidligere eier har vært godt i stand, for setene er blitt til liggestoler opp gjennom årene
-69 Fastback
-60 T1
-60 T1