2" smalnet balljoint puma + spindler så har du maksimal senk/komfort justering.
Har vanlig puma på min 1300s og har lyst på spindler men blir så bredt Bare puma blir veldig stivt og hjulene står helt mongo langt fremme i hjulbuen ..
o 1957 T1 std
o 1959/64 T1 Ragtop Herbie
o 1989 Caravelle 1.9
Bare senkespindler fungerer fint hvis du ikke skal ekstremsenke. Jeg vet at JonT hadde problemer med å få bilen særlig kjørbar med både Puma og senkespindler, bilen ble rett og slett for lav, selv på høyeste innstilling på Pumaen. Senkespiundler er en god, enkel og rimelig måte å senke på foran. I tillegg opprettholder du da original styrings- og hjulgeometri. Bak justerer du bare på "splines'ene".
Last edited by Solan on Thu May 24, 2012 12:44 pm, edited 1 time in total.
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein