I helga så fekk eg meg eit lite havari på bilen..
Eg var ute å køyrte då eg plutselig begynte å merke at motoren begynte å gå dårlig..
Med ein gang eg slapp ned turtallet litt så ville motoren til å slokne... Til slutt gjorde den og det..
Eg har hatt ute gassaren og pluggane og gjort det reint no etterpå.. Alt var ganske mykje sota ned.
Det som eg no merka var at "lokket" som sitter på toppen av gassaren (det som opner/lukker seg alt etter om motoren er varm eller kald) er blitt ganske så tregt..
eg må faktisk bruke LITT kraft for å opne og lukke det..
Motoren ser ut til å gå fint no, men eg må justere dette lokket manuelt for å holde motoren fint i gang..
Såå.. eg lurte på om noken har noko tips til kva eg kan gjere for å få dette til å gå "smooth" igjen..
Eg har sjekka mutteren på sida... Denne står ikkje for stramt/laust.. Eg har og demontert mekanismen og prøvt å gjere det så reint som eg klarer..
Eg meiner å ha hørt at en ikkje skal smøre denne makanismen, så det hadde vert fint med litt råd om korleis eg kan gripe dette an..
Forgassertrøbbel
Moderator: Global moderator
Forgassertrøbbel
Kjenn at det dræg!
Sv: Forgassertrøbbel
du meinar chokespjeldet. kan da henda att choke elementet har skjert seg? du finn da på høgre sido. den med ledningen på. skru da av og sjå om alt går fint då. du skal ikkje måtta bruka makt på å opna spjeldet vertfall. men da bør ikkje vera noko problem å smøra opp speldet. bruk noko wd40 og sjå om da hjelper. vist ikkje so har eg liggande ein topp frå ein gassar til ein rimlig penge
TLF: 97419035
Sv: Forgassertrøbbel
Eg har hatt ute den makanismen.. Den ser ut til å virke fint..
Det går treigt sjølv om eg har demontert denne mekanismen slik at det omtrendt er berre spjeldet som står igjen..
Eg skal skvette godt med wd40 på leddet der å sjå om det hjelper..
Vist ikkje så får eg cashe inn det tilbudet ditt på forgassertopp.. :p
Det går treigt sjølv om eg har demontert denne mekanismen slik at det omtrendt er berre spjeldet som står igjen..
Eg skal skvette godt med wd40 på leddet der å sjå om det hjelper..
Vist ikkje så får eg cashe inn det tilbudet ditt på forgassertopp.. :p
Kjenn at det dræg!