'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
Jeg tar en tur ut idag, regner med å være der i 17-tida
Eg skal ein runde og hente dekk + felger i dag, og lurte på å komme ut med dei sånn at alt er klart til i morgon..
om du er der så ser eg jo om eg kanskje får gjort litt arbeid i dag eg også
sende deg ei melding når eg har henta alt, så ser eg om du er der!
Forgasser kyndige personer på BBH i dag?? Var på EU med den Gule, og det gikk jo veldig greit. Men den fikk litt for mager blanding.... synest den er tørst nok eg men skulle ha fått gitt den riktig mengde før TTR, og så var det dette med trekking av hjullager da.....
sveineka wrote:
Forgasser kyndige personer på BBH i dag?? Var på EU med den Gule, og det gikk jo veldig greit. Men den fikk litt for mager blanding.... synest den er tørst nok eg men skulle ha fått gitt den riktig mengde før TTR, og så var det dette med trekking av hjullager da.....
Hei
Skal ut på BBH idag, men mine kunnskaper rundt forgassere er begrenset, sjøl om det er nettop forgassere eg skal jobbe med i dag Mulig vi kan finne løysninger i lag.
Kristian
Last edited by Moshe on Tue May 01, 2012 6:54 pm, edited 1 time in total.
Heisann! Tida sprang i frå meg i dag, så eg kom meg ikkje ut til Breistein for å rydde unna ting ved bukken før jobb. Om noko er i vegen må de berre flytte det unna!
Beklager rotet, kjem ut og gjer meg ferdig på torsdag!
Tar en tur utover til BBH... Regner med at vi blir noen stykker der utover dagen.
Har også hørt rykter om at det står en oppstart av et Type4-motorprosjekt på planen i dag... hmmm....
Moshe wrote:
Tar en tur utover til BBH... Regner med at vi blir noen stykker der utover dagen.
Har også hørt rykter om at det står en oppstart av et Type4-motorprosjekt på planen i dag... hmmm....
Vi får se, vi får se...
Det blei ikkje gnist i dag, dårlig batteri, men det er under oppladning, så vi forsøker å starte onsdag
Bare å ta turen å le når det ikkje skjer
Kristian
Last edited by Moshe on Tue May 01, 2012 6:53 pm, edited 1 time in total.