Det virket trangt der den skulle stå, men det er tydeligvis inne nå. Lurte bare på hvilken fremgangsmåte som viste seg å funke bestts wrote: Ka e det egentlig med bakelitten ?

Moderator: Global moderator
Det virket trangt der den skulle stå, men det er tydeligvis inne nå. Lurte bare på hvilken fremgangsmåte som viste seg å funke bestts wrote: Ka e det egentlig med bakelitten ?
Vet det er lenge siden kvinnfolk Henrik, men er Svein da rette mann å spør?Henrik wrote: Det virket trangt der den skulle stå, men det er tydeligvis inne nå. Lurte bare på hvilken fremgangsmåte som viste seg å ;)funke best
Ikke noe mer jeg kom på... Blir kjækt med dugnadSolan wrote: Jeg skal bestille svinghjul-shims og kamakselplugg fra Unneberg. Noe mer du kom på at vi trengte, Henrik?
Tar med eskå med det rare i.Solan wrote: Supert, Dalland
Kan du ta med stoff til å smøre på kam og løftere før innkjøring, og stoff til å forsegle motorblokkhalvdelene med?
Jeg har nå bestilt komplett pakningssett, kamakselplugg og svinghjulshims fra Unneberg, dettte kommer før lørdag.
Jeg er vel der ute fra i 15-tida, tenker jeg, så ikke stressVW 181 wrote: Rettelse, ny feil kommer:
Er ferdig på jobb 1130, men skal ha eldstejenten med til behandling, så kommer utover på ettermiddagen fredagen.
Ringer før jeg kjører herfra..![]()
Det er gullDalland wrote:
Tar med eskå med det rare i.
Har liggende..Solan wrote: Etterlysning: Noen som er satt opp med en ekstra kamplugg? De var tom for disse på Unneberg. Kan kanskje bruke den gamle, men syns å huske at den så litt risig ut...![]()
Utrolig hva du har liggende!Dalland wrote:Har liggende..Solan wrote: Etterlysning: Noen som er satt opp med en ekstra kamplugg? De var tom for disse på Unneberg. Kan kanskje bruke den gamle, men syns å huske at den så litt risig ut...![]()