Solan wrote:
Da har det ankommet pakke fra Machine7 med litt nytt knask til kjerra til Magnus, blant annet rullebelter foran og justerbare Spax støtdempere foran.
no har eg laga noko verktøygreier her. spendt på om dei gjer nytten for seg isofall vert da donert 1stk te breistein society og 1stk te krankenhaus hauptsitz
Tistlo wrote:
no har eg laga noko verktøygreier her. spendt på om dei gjer nytten for seg isofall vert da donert 1stk te breistein society og 1stk te krankenhaus hauptsitz
Tistlo wrote:
Takk for det, nå løser det seg nok, Christer!
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
Tistlo: Jeg skal være på Breistein fra ca kl 16, så da snakkes vi der
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
Kommer an på hvor lenge du mener at kvelden varer...?
Sveins Autohaus wrote:
Det går rundt og rundt for Håkon, mens matingen på Kuroda-hodet blir nøye justert...
[attachment=1]
HMS innspill fra moderator:
Kunne noen som har peiling på slike gamle maskiner uten skjerming av roterende deler nevne noe om hvordan en skal betjene en slik maskin på en trygg måte i dagens moderne HMS samfunn?
Det er dessverre ofte slik at en slurver med HMS tiltak i forbindelse med fritids aktiviteter kontra å benytte verneutstyr på jobb.
Til dere som titter på dette og benytter maskiner i fritiden og på jobb, vurder å bruke egnet verneutstyr
Var det såpass sterke bilder at du måtte sensurere det, Bjørnerator? Hmmm...trur vi må bytte moderator her, dette var kjipaholdning!