http://www.awol.tv/episodes/1?episode=74

Moderator: Global moderator

Ikke sveis på en 20-kroning, da blir det så mye sparkling...ts wrote: Skulle hatt sveist et lite stykke i den ene skjermen. Hullet er ca en 20 kroning.. Så et lite stykke rundt det bør byttes. Noen som kan hjelpe meg med det ? Tar selv kun sjansen på å sveise der ingen kan se det ... Det blir selvfølgelig belønnet etter innsats
Det løste seg uten en 20-kroning! skjermene blir nå blåst, sveist, behandlet og lakket, så det blir god knallSolan wrote:Ikke sveis på en 20-kroning, da blir det så mye sparkling...ts wrote: Skulle hatt sveist et lite stykke i den ene skjermen. Hullet er ca en 20 kroning.. Så et lite stykke rundt det bør byttes. Noen som kan hjelpe meg med det ? Tar selv kun sjansen på å sveise der ingen kan se det ... Det blir selvfølgelig belønnet etter innsats
Og totusen dollars er vel ingenting for en oljesheik. Må være såpass på en formiddag.

so eg legg litt bilder ut sånn att andre med Type 3 kortnås får nokon tips til korleis dei skal fiksa desse tilsynelatande umulig-å.få-tak-i-skjermane, på rundt 20timar:
 so eg legg litt bilder ut sånn att andre med Type 3 kortnås får nokon tips til korleis dei skal fiksa desse tilsynelatande umulig-å.få-tak-i-skjermane, på rundt 20timar:
 får tru han vert fornøygd no då!
 får tru han vert fornøygd no då!