Pusler som nevnt litt med motorgreier..
Mye å sette seg inn i..

Litt maskinering...
[img width=448 height=600]http://i1045.photobucket.com/albums/b45 ... G_0340.jpg[/img]
Moderator: Global moderator
Så lenge me kan legga det bak oss å ikke ha noen sure miner videre.VWalde wrote: Kan ikke se at jeg henger ut noen ved å bruke en generell term som "en korttidsleier"...
Mitt budskap er vel at jeg liker å bli spurt om tillatelse dersom noen trenger å låne noe fra meg.
Kan ikke huske å ikke ha nektet noen som har spurt.
Herregud for ett grinete innlegg !VWalde wrote: Hadde en lengre økt på Breistein i går.
Kjekt å få skru en hel dag sammenhengende igjen..
Glemte å lade kamera, så ingen bilder dessverre.
Til min store skuffelse og irritasjon oppdaget jeg at det blir "lånt" deler av Tyttebæret.
Litt etterforskning viser også at det er en korttidsleier som tar seg til rette.
Dette er dumt.!
En av grunnene til at vi har alarm, adgangskontroll og kamera, er jo at bilene og utstyret vårt skal kunne stå trygt.
Da blir det feil at korttidsleiere slippes inn og gis tilgang uten tilsyn.
At jeg ikke er den som er mest på Breistein er ikke noen grunn til at andre skal kunne ta seg til rette.
Jeg betaler også min leie..![]()
Bare til å spenne , jeg mener det må være lov til å låne litt deler når man leier plass i ett åpent felleslokale . Hva mener du med båt ? Kanskje du trenger ett spenn i leggen , eller litt høyere opphans wrote: Må nesten legge til , Sandvik. Om du leier plass til båt replika folkevogna Porscha di på Breistein og noen låner en del uten å si fra samt ikke setter delen skikkelig på plass - IKKE våg å si fra for jeg vil være den første til å spenne deg i leggen og kalle deg en sutrepave. .![]()
god helg
moderator må gjerne ta med seg dette og andre innlegg i helgevasken![]()
Ok, hvis eg tok ut bolten skal eg i alle fall finne den tilbake.VWalde wrote: Her var det mye meninger..!
Fant ikke den ene bolten.
Hadde nok ikke blitt like irritert dersom det ikke hadde vært for at jeg skulle bruke girkassen og starteren til oppstart av motoren som ble satt sammen på fredag.
Synd at enkelte oppfatter det som sutring at det blir påpekt generell folkeskikk.
Nok om dette.