Er intresisert i baksetet og for å få de lik.
Vw T-1 62 mod
Moderator: Global moderator
Vw T-1 62 mod
Trenger frem seter til min 62.
-55 T1 mye rust
-62 T1 under resturering
-62 T1 under resturering
Sv: Vw T-1 62 mod
jobbar med saken
men da går treigt her..
har org. baksete frå 62 dønnn strøkent. men ikkje framsetane, dei setane eg har er til ca 65. men so har eg og to stk 67setar som står hjå tommy t-1 i bergen om ikkje da var ein an som skulle ha dei.
har org. baksete frå 62 dønnn strøkent. men ikkje framsetane, dei setane eg har er til ca 65. men so har eg og to stk 67setar som står hjå tommy t-1 i bergen om ikkje da var ein an som skulle ha dei.
TLF: 97419035
Setene til 65 passer vel?Tistlo wrote: jobbar med sakenmen da går treigt her..
Eg får hive sete trekk på de
Eg har baksetet.
-55 T1 mye rust
-62 T1 under resturering
-62 T1 under resturering
gløymte heilt dette

leita ikveld og resultatet vart heller dårlig. for da eg har er ein passasjerstol med ein ganske sleten rygg, dvs trekket er dårlig men førarseten har eg kun ryggen til
men du kan få da gratis om du vil. eg har setebunn , men det er ifrå ein 70modell som har svart ramme og feil trekk. så om du lakker litt og kjøper nye trekk er det jo håp for å få noko fint ut av da. har bilder vist du vil sjå
leita ikveld og resultatet vart heller dårlig. for da eg har er ein passasjerstol med ein ganske sleten rygg, dvs trekket er dårlig men førarseten har eg kun ryggen til
TLF: 97419035
Send noen bilder.Tistlo wrote: gløymte heilt dette![]()
leita ikveld og resultatet vart heller dårlig. for da eg har er ein passasjerstol med ein ganske sleten rygg, dvs trekket er dårlig men førarseten har eg kun ryggen tilmen du kan få da gratis om du vil. eg har setebunn , men det er ifrå ein 70modell som har svart ramme og feil trekk. så om du lakker litt og kjøper nye trekk er det jo håp for å få noko fint ut av da. har bilder vist du vil sjå
-55 T1 mye rust
-62 T1 under resturering
-62 T1 under resturering
Er fortsatt på jakt etter frem seter med lav rygg til min 62. 
-55 T1 mye rust
-62 T1 under resturering
-62 T1 under resturering