Roysens Boble

Legg inn bilder og info om bilen din eller prosjektet ditt.

Moderator: Global moderator

Roysen
Juniormedlem
Juniormedlem

Sv: Roysens Boble

Post by Roysen »

No når bilen er Eu-Godkjent skulle det jo vere fryd og berre krusing.. Meeeeen, neida..

Torsdag: Havarerer rett før Danmarksplass.. Får ikkje start på bilen. Virker nesten som han ikkje tender skikkelig..
Etter litt diskutering og hjelp av Alexander finner vi ut at tenninga på bilen er feil. Eg får slept den heim igjen og får stilt tenninga.
No går motoren betre. Håper eg..  :-\

Fredag.. Woohoo.. Klar for ny krusing.. Klok av skade tar eg med meg verktøykassa i bilen.
Dette skal eg vere glad for. Ka skjer.. Joda.. Vaieren frå gasspedalen og bakover ryker..  >:(
HELDIGVIS ryker den framme akkurat i koblinga til det metallstykke som fester den til pedalen, slik at der er kabel igjen framme.
Eg får lappa det sammen litt provisorisk ved hjelp av ein sukkerbit og litt streng som eg hadde i verktøykassa.  :thup

No er då det store spm.. Korleis får eg fiksa denne vaieren?  ???
Er det noko eg kan knipe på enden av vaieren slik at eg får festa det til pedalen igjen, eller må eg kjøpe ny?
Kor får eg slik vaier? Veit nokon om nokon gode nettsider?
Kjenn at det dræg!
Moshe
Global moderator
Global moderator

Post by Moshe »

Roysen wrote: No er då det store spm.. Korleis får eg fiksa denne vaieren?  ???
Er det noko eg kan knipe på enden av vaieren slik at eg får festa det til pedalen igjen, eller må eg kjøpe ny?
Kor får eg slik vaier? Veit nokon om nokon gode nettsider?
Dette er ikke noe å fikse....
Får vise til Unneberg igjen, er jo en av de norske og kanskje dermed kjappest å få fra når det er lagervare...
http://www.unneberg-bil.no/webshop?refe ... p=p&ka=150

I tillegg har vi jo blant annet Dalhems, Hot-Shop, VW-Veterandeler, Veteran & VW service og Mekonomen (som jo har to butikker i Bergen).

Ellers er jo våre linkesider et mulig sted å begynne når du først er inne på nettsidene våre, her bør du finne det du trenger av VW-nettsteder :thup
http://www.vwacb.com/linker/linker.html
75 VW1303 Boble *8/8-2022
84 VW Golf Cab. *8/7-2019
96 VW1600i Boble *11/10-2017
77 VW2000 Camper *25/1-2015
59 VW1200 Boble *8/10-2014
72 VW1600 Pick Up *20/9-2013
70 VW1200 Fridolin *5/12-2012
61 VW1200 Boble *27/5-2007

69 Boble *2020-2021
64 Notchback *2008-2017
74 Boble Cab *2006-2015
68 Notchback *2008-2009
67 Notchback *2004-2005
66 Boble *2003-2005
Roysen
Juniormedlem
Juniormedlem

Post by Roysen »

Berre bestiller med unneberg eg då.
Får eg det i posten. Eg hadde jo ein scooter som eg tenkte eg skulle bruke til å komme meg fram og tilbake dersom bobla ikkje gikk..
Havarerte jo med den og.. Sååå.. Greit å berre få det i posten..

Alt i alt ei bra helg så langt..  8)
Kjenn at det dræg!
Roysen
Juniormedlem
Juniormedlem

Post by Roysen »

Tenkte det var på tide å oppdatere posten min her.

Eg har hatt litt problemer i det siste.
Dette har stort sett dreid seg om motoren min. Etter å ha havarert for fjerde gang på veit til danmarksplass var det på tide å tilkalle hjelp.
Alexander kom då tuslande ned å hjalp meg å få bilen heimover. I tillegg tok Tommy turen og hjalp meg masse i tillegg.. (STOR takk til deg Tommy!)
Han fant då ut at det var merkeligheter med den motoren min. Fordelerlokket stod på feil vei, og rekkefølgen på tennpluggane var feil.
Rart at ho gjekk i det heile..
Anyway... Etter at vi ordna dette gikk ho berre på 3 sylindere. Men det var nok til å få ho heim igjen i vert fall..  :P
Eg bytta då alle tennplugger og tennpluggkabler + fordelerlokket. Kjøpte nytt alt sammen.

Så.. No når alt er nytt må det jo virke tenker eg.. Men, den gang ei.. Den tender fremdeles dårlig.
Etter å gått over litt fant eg meir. Ei av ledningane som kom ut i frå coilen var nesten heil av.. Denne fekk eg seff raskt ordna.
I tillegg fant eg ut at lokket (choken) på toppen av forgasseren var utrulig tregt. Det stod nesten konstant lukka..
Dette fekk eg ordna og..

Var ute i halvanna time no i stad på trass (i drittveiret), hadde bilen i gang i ca 20-25. Går fint heile veien.

Problemet mitt no er er følgande:
Bilen starter no heilt fint og går nydelig på tomgang. Men, i det eg skal til å løyse bilen dør han nesten.. Vist eg "slurer" på clutchen litt slik eg får den i gang så kan eg køyre..
Får samme problemet i det eg skal skifte gir (i fart såklart), bilen dør nesten. Tar inn clutchen og slurer litt avgårde 1-2 ganger så kjem det..  ???

På eldre biler så er der vel ei sånn "Akselereasjons Pumpe". Er dette på bobler og?
I så fall kan dette vere noko, eller er eg på villspor?
Vist der er ei slik.. Korleis sjekka eg denne?
Kjenn at det dræg!
Henrik
Styret
Styret

Post by Henrik »

Hvis forgasseren er justert med choken lukket (eller bare ikke justert) så bør nok hele gasseren justeres på ny. Hvis du ser nedi gasseren så skal det være en sprut nedover fra en dyse når du gir gass, ellers er akspumpen røket
-69 Fastback
-60 T1
Tistlo
Ultramedlem
Ultramedlem

Post by Tistlo »

Ikkje rart du har balt me motoren me so mykje tull..

ved bensinmangel so kan du få sånne symtom som att den dauar ved løysing. har du sjekka att du har bra flow frå bensinpumpa? har du bensinfilter melom gassar og pumpa? er pumpa litt dårlig so funkar ikkje da. du må isofall flytta filteret til over girkassa(sugesida)

men ville ivertfall, som Henrik seier ha justert og tatt ein sjekk på den gassaren din
TLF: 97419035
T-1
Supermedlem
Supermedlem

Post by T-1 »

har noen gassere liggende her hjemme. kan ta en tur til uka og få igang bilen.
The Wheeler dealer
Roysen
Juniormedlem
Juniormedlem

Post by Roysen »

Tistlo wrote: Velkommen etter som bobletulling ja :)
E jo ganske so feit den boblo di!
Eg har x-antal dører her so eg har garantert ei me bra heis. ganske billig om du kjøper heile døra:)

EDIT: Du skal få ei dør gratis av meg. fritt levert breistein ved neste høve.
Såg ikkje den posten før no.. Takker så mykje for det og mottar med glede  :thup

Eg må berre får stilt den gassaren min slik at eg kan køyre med bilen først. Har vert på ferie så har ikkje fått gjort så mykje.
Har lest mykje om det dei siste dagane, så dersom veiret er bra i dag skal eg gje det eit forsøk.

Ellers har eg gått til innkjøp av noko treplater. Har store planer for litt modifisering inne i bilen.. Legger ut bilder vist det går bra.. :P
Kjenn at det dræg!
hans
Supermedlem
Supermedlem

Post by hans »

Roysen wrote: Ellers har eg gått til innkjøp av noko treplater. Har store planer for litt modifisering inne i bilen.. Legger ut bilder vist det går bra.. :P
uh oh :)
o 1957 T1 std
o 1959/64 T1 Ragtop Herbie
o 1989 Caravelle 1.9
Roysen
Juniormedlem
Juniormedlem

Post by Roysen »

Etter å ha fått litt hjelp igjen fekk vi bobla til å gå skikkelig..
Har vert på 1.5t tur med den i dag og det ser ut som om den går skikkelig..  ;D
Sprek er den og  :thup :thup

Feilen viste seg å vere fordeleren.
Eg har no fått meg ny, så no er alt på stell håper eg..
Fekk meg også eit nytt baksete som matcher resten av intriøret, så no begynner det å bli bra her!  8)

Gje ein lyd dersom det er noko som trenger eit blått baksete.
Ligger bilder og beskrivelse på salgstråder.
Kjenn at det dræg!
Roysen
Juniormedlem
Juniormedlem

Post by Roysen »

Oppdatering..
Var ein tur oppe med Tistlo forrige fredag å fekk tak i div deler til bilen.
Nytt førersete, ny vindusheis (ENDELIG) og Fjøyr til bagasjeluka.

Så i helga hadde eg då greit med arbeid å smørre, vaske og pusse på desse delane..  :thup
Så i går fekk eg tatt ei økt og fekk alt på bilen. Balte lenge med den vindusheisen men fekk det i orden til slutt..

Neste på programmet no er å undersøke ein ulyd eg har fått bak på høgre sida. Minner mest om klakking når eg køyrer.
Det kjem både når eg køyre rett fram og når eg svinger, varierer veldig i intensivitet. I tillegg forsvinn det når eg legger press på bremsa.
Vil kanskje seie at det nesten er verst når eg køyrer rett fram.. :S

Tenkte eg skulle demontere og sjekke om banda kanskje er dårlige/slitte, eller om kanskje der er noko som ikkje står skikkelig fast på bremsene der bak.
Kan sjekke hjullager og drivknute og i samma slengen, men eg synest symptoma er litt feil til at det kan vere dette..
Kjenn at det dræg!
Tistlo
Ultramedlem
Ultramedlem

Post by Tistlo »

trukkje du har noko drivknute på bilen din, så den kan ikkje laga ulyd. hjulager kan du jo sjekka berre du heiser opp bilen so rikslar du att og fram med hjulet og kjenner etter slark (forutsett at hjulboltane er tesnørde :D)
men reknar med at du finn feilen inni trommelen ja
Roysen
Juniormedlem
Juniormedlem

Post by Roysen »

Oppdatering..

Lyden som eg tidlegare nemdte eg hadde bak har eg fått fiksa.
Eg plukka berre i fra kvarandre ting der bak justerte, for så å sette det sammen igjen..
Har ikkje hørt noko meir etter dette.. Så då får vi tru at det er i orden..  :thup

Så.. Neste på programmet no er rustholet som eg har under beina på førersida..
Personlig så kan eg ikkje sveise.. Men, en må jo lære ein gang..
Eg har og sjekka litt priser/produkter på nettet og funne 2 alternativ.. Enten å berre bytte delen framme..
Eller bytte heile sida heilt bak.. Tenkte eg skulle høyre litt om ka folket her inne trur er best..
Holet er blitt større, og som dokke ser så begynner det å bli litt størrelse på det..
Heile den plata der er begynt å bli dårlig.. eg trur noko av årsaken til det er at der har ligget litt bremseveske der å tæra på stålet..
[attachment=1]

Holet er rett framfor stolen..Det er kun den plata som ligg akkurat i golvet som er dårlig.. Sjølve ramma rundt er ganske bra..
Attachments
IMG_3973.JPG
IMG_3973.JPG (52.25 KiB) Viewed 1703 times
IMG_3974.JPG
IMG_3974.JPG (80.02 KiB) Viewed 1684 times
Last edited by Roysen on Sun Aug 28, 2011 7:35 pm, edited 1 time in total.
Kjenn at det dræg!
Tistlo
Ultramedlem
Ultramedlem

Post by Tistlo »

I mine auger kan da sjå ut som stålet under seterammo begynnar å verta morkent og, isofall vert da nok litt problematisk å få sveist inn ei sånn halvsida ettersom da e nett dar du må legga sveisen. med andre ord da e e garantert BEST å skifta ut heile sida, men på ingen måte raskast eller billigast for den del. ny golvsida får du vel for ein 600 kr i dårlig kvalitet, eller 1000 i god eller 2000 i veldig god kvalitet. . for å byta den må du skru karosseri laust og enten ta da vekk(lurt) eller berre jekka da opp og gjera ting fort å gale.
Roysen
Juniormedlem
Juniormedlem

Post by Roysen »

Ouch..  :o
Det blir såpass ja.. *kremt.  :-\
Då spørst det om eg må ta bilen heim til mine foreldre og garden der.. Der har eg ein låve..
Skjønner eg trenger god plass skal eg få dette til.. Har parkeringsplass no.. Men der er det ikkje god plass..
Innendørs parkeringsanlegg med masse andre biler rundt meg passer vel dårlig til denne jobben..
Det kjem ikkje til å gå fort med meg heller sidan eg aldri har gjort noko liknande før
Hmm.. Her må en i tenkeboksen å spekulere litt.. Legge ein slagplan  :thup
Kjenn at det dræg!
Post Reply