oppstart 2332 ccm
Moderator: Global moderator
Sv: oppstart 2332 ccm
På tide med en oppdatering ,motoren går som en klokke og er storfornøyd,men så fikk jeg det for meg at jeg burde hatt 100 hk til som sagt så gjort.
Motoren som jeg kjøpte er en 2443 ccm fullspekket med gromdeler og datasprut, turn key etter brent barn skyr ilden.Nå har det sevlfølgelig dukket opp en liten utfordring,den nye motoren er ca 12 cm større bredde enn den jeg har i bilen idag alså målt filter til filter(utvendig).
Må også få takke min co pilot Bjørn (kubbe) hjellestad som sov i 12 av de 14 timene turen tok og tommel opp for ung full mann på Voss som gav oss 150 kr for å kjøre han 500 m sittende på en bøtte bak i hikkasen kl 4 om natten.
Motoren som jeg kjøpte er en 2443 ccm fullspekket med gromdeler og datasprut, turn key etter brent barn skyr ilden.Nå har det sevlfølgelig dukket opp en liten utfordring,den nye motoren er ca 12 cm større bredde enn den jeg har i bilen idag alså målt filter til filter(utvendig).
Må også få takke min co pilot Bjørn (kubbe) hjellestad som sov i 12 av de 14 timene turen tok og tommel opp for ung full mann på Voss som gav oss 150 kr for å kjøre han 500 m sittende på en bøtte bak i hikkasen kl 4 om natten.
Verdens nest eldste yrke.
Æ flire!!murmester wrote: På tide med en oppdatering ,motoren går som en klokke og er storfornøyd,men så fikk jeg det for meg at jeg burde hatt 100 hk til som sagt så gjort.
Et lite spørsmål: Var "ung full mann" våken, eller sov de begge to...?
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
Gratulerer! Trenger nok ikke prøve å kappe med deg nå tenker jeg:)
Dette er grunnlag for Bergens eneste(?) bil på stripen på SCC?
Jeg fikk steve fra hookyspanelshop til å lage meg noen hyller etter mål. Kanonkvalitet. Men det er vel lengre oppe du trenger mer plass....
steve@hookyspanelshop.com
http://www.hookyspanelshop.com/
Dette er grunnlag for Bergens eneste(?) bil på stripen på SCC?
Jeg fikk steve fra hookyspanelshop til å lage meg noen hyller etter mål. Kanonkvalitet. Men det er vel lengre oppe du trenger mer plass....
steve@hookyspanelshop.com
http://www.hookyspanelshop.com/
www.samboen.com
1962 T1 Tysnes Raceren
1962 T1
1959 T2 Panel
1961 Vespa 150
1991 Carrera 4
Det går ikke så fort, men så blir det ikke så bra heller!
1962 T1 Tysnes Raceren
1962 T1
1959 T2 Panel
1961 Vespa 150
1991 Carrera 4
Det går ikke så fort, men så blir det ikke så bra heller!
Hoho!! Snadder maskin du sikret deg da! Gratulerer!
Så absolutt!erika wrote: Er dette en av Karmann sine motorer?

Det var da som f..n, jeg som hadde planer gruse deg i lyskryss. Grattis med ny motor.murmester wrote: På tide med en oppdatering ,motoren går som en klokke og er storfornøyd,men så fikk jeg det for meg at jeg burde hatt 100 hk til som sagt så gjort.
Å du hendelse, dette blir rått!
Hehe, både din og min motor blir bare strikkmotorer i forhold!Morten Sandvik wrote: Det var da som f..n, jeg som hadde planer gruse deg i lyskryss. Grattis med ny motor.

Morten Sandvik wrote: Lenge til oppstart![]()

Verdens nest eldste yrke.
Du kan sikkert få teste den i bussen til svein... 
Der det er hjerterom er det motorrom...

Der det er hjerterom er det motorrom...

Hva skal du gjøre nå da ?murmester wrote:Morten Sandvik wrote: Lenge til oppstart![]()
Hehe det må bli uten bil rundt seg siden motorrommet er alt for lite.