OG, det blir nok ikke noen gangstercaps da, om det blir blå rand...RZR-Marius wrote: Blå rand på gul bil, sounds like a jå9looker ja! hehehehe![]()
77 Doka "vegvesen-looker"
Moderator: Global moderator
- RZR-Jånni
- Moderatorer
Sv: 77 Doka "vegvesen-looker"
Regenstadt Zombie Racewerks
67 Sika
74 1303S Big
77 Doka
84 Transporter
67 Sika
74 1303S Big
77 Doka
84 Transporter
1200 ekstra for varmetrådar.. Nesten så eg vurderar det til at det er verdt det. 

Hadde då aldri trudd eg skulle kjøpe late-looker..
- RZR-Jånni
- Moderatorer
Det hadde vært superdigg, men de trakk jo noe inn i hampen med strøm.FreddyB wrote: 1200 ekstra for varmetrådar.. Nesten så eg vurderar det til at det er verdt det.![]()

67 Sika
74 1303S Big
77 Doka
84 Transporter
67 Sika
74 1303S Big
77 Doka
84 Transporter
Vi vil ha noen bilder i denne tråden - har ikke vært noen på 5 sider nå!
Ingen fornuft - ren entusiasme!
- RZR-Jånni
- Moderatorer
Here u go!
Fikset litt på gasserne i vinter. Den ene hang seg opp i kulden, fikk ikke rørt på spjeldakslingen før det ble litt varme i motoren. Tok inn et sett ifra garasjen for å overhale og så bytte med de som stod på bilen.
[attachment=1]
[attachment=2]
Fant raskt ut at én komponent var defekt. Sjekket på sett nr 2, der var den også defekt. Da var det bare å plukke ut de i dokaen, fant ut at den var defekt der også...
[attachment=3]
Delen ser ut til å bli varmet opp på lik linje med chokeelementet, og vrir seg inn og stenger for ekstra lufttilførsel ved kald motor og choke aktiv. På alle 3 gasserne var den elektriske kretsen brutt, og på 2 av de var selve oppvarmingselementet også løs i hver ende der ledningen går gjennom.
[attachment=4]
Så om noen har en slik liggende, gi gjerne en lyd! Jeg har nå "plugget" min, siden alle ville ligge åpen konstant og gi ekstra luft. Dette i et forsøk på å se hvordan den oppfører seg uten, om det ikke er noen krise uten den. Så får jeg evt teste senere med en åpen en.
Fikset litt på gasserne i vinter. Den ene hang seg opp i kulden, fikk ikke rørt på spjeldakslingen før det ble litt varme i motoren. Tok inn et sett ifra garasjen for å overhale og så bytte med de som stod på bilen.
[attachment=1]
[attachment=2]
Fant raskt ut at én komponent var defekt. Sjekket på sett nr 2, der var den også defekt. Da var det bare å plukke ut de i dokaen, fant ut at den var defekt der også...
[attachment=3]
Delen ser ut til å bli varmet opp på lik linje med chokeelementet, og vrir seg inn og stenger for ekstra lufttilførsel ved kald motor og choke aktiv. På alle 3 gasserne var den elektriske kretsen brutt, og på 2 av de var selve oppvarmingselementet også løs i hver ende der ledningen går gjennom.
[attachment=4]
Så om noen har en slik liggende, gi gjerne en lyd! Jeg har nå "plugget" min, siden alle ville ligge åpen konstant og gi ekstra luft. Dette i et forsøk på å se hvordan den oppfører seg uten, om det ikke er noen krise uten den. Så får jeg evt teste senere med en åpen en.
- Attachments
-
- dokagasser 1.jpg (113.05 KiB) Viewed 1242 times
-
- dokagasser 2.jpg (107.64 KiB) Viewed 1228 times
-
- dokagasser 3.jpg (131.96 KiB) Viewed 1226 times
-
- dokagasser 4.jpg (128.31 KiB) Viewed 1240 times
67 Sika
74 1303S Big
77 Doka
84 Transporter
67 Sika
74 1303S Big
77 Doka
84 Transporter
- RZR-Jånni
- Moderatorer
67 Sika
74 1303S Big
77 Doka
84 Transporter
67 Sika
74 1303S Big
77 Doka
84 Transporter
Gode greier,regner med at du kjører denne til scc sånn at bankmann morten må sove i telt som alle oss andre.
Verdens nest eldste yrke.
Ha ha hamurmester wrote: Gode greier,regner med at du kjører denne til scc sånn at bankmann morten må sove i telt som alle oss andre.

- RZR-Jånni
- Moderatorer
Er det misunnelse ute og går, eller har Morten gitt deg auau i lommeboken??murmester wrote: Gode greier,regner med at du kjører denne til scc sånn at bankmann morten må sove i telt som alle oss andre.

67 Sika
74 1303S Big
77 Doka
84 Transporter
67 Sika
74 1303S Big
77 Doka
84 Transporter