En stund siden oppdatering her nå, det blir mye kjøring isteden...
Men var utom "her om dagen", og fikk begynt på RnR-bed'n bak, fikk skåret til sideplater, frontplate og sitteplate og rygg til baksete/seng-løsningen. Så gjenstår det å montere det sammen, og se om det passer... Fikk slengt på de siste to gummiknottene på sidene en dag også.
Igår fikk jeg også byttet olje på motoren, fikk på Red Line for High performance engines (syntetiske godsaker), så nå maler den som en katt igjen (eller brummer som en fornøyd bamse, er vel en bedre beskrivelse). Motoren sluker unna ca 4,5 liter, så med den oljeprisen som RedLine-greiene har, så må en fram med byggelånskontoen. Men, det eee.. sånn så... ongdommen likaaah.
Fikk også tatt en cruisetur ut til StarBugs med Knut som sidetryne (og bussssssjåfør på hjemveien). Der var jeg med på min første bordtennisturnering på maaange år. Men Geir og Sondre klarte ikke å slite meg helt ut. Fantastisk sted de har der ute, de som ennå ikke har tatt turen anbefales å gjøre det!
Nå må det bli dårlig vær snart, sånn at jeg kan få gjort annet enn å kjøre med godbilen... Da skal dørtrekk sys, limes og monteres, samt at senga må bli ferdig. Helst før Bore, men i alle fall før ferien ca 20. juli. Men håpet om drittvær har vel store sjanser for å slå til, antar jeg...
Lite bilder, beklager det, Erik og dere andre..