Startproblemer etter kort tids kjøring

Har du noen gode tips eller triks å dele med dine luftkjølte venner? Eller har du et problem du ønsker hjelp til?

Moderator: Global moderator

wasmuth
Nybegynner
Nybegynner

Sv: Startproblemer etter kort tids kjøring

Post by wasmuth »

skulle gjerne gjort motoren i god satnd selv, gir jo en god følelse når alt er som det skal :) men kan dessverre ikke ha bilen stående der jeg har den så mye lengre så må få den på veien fort :) Henger ikke helt med her, hva er BBH og 113 Hjellestad  som dere snakker om? :)

Det går ikke an å evt. få et vanlig verksted til å se på motoren?
Solan
Styret
Styret

Post by Solan »

Jeg vet de har en på SnapDrive Åsane som har skrudd en del på boble (mener han har en boble sjøl, også). Du kan jo svinge innom der og høre med han.

Ellers slutter jeg meg til de andre her, det gir en egen glede å få til tinga sjøl, det er vesentlig billigere enn verksted, og boblene er enkle biler å skru på.

Litt forklaring:

113 Hjellestad er "RZR-Andy", som ofte har rykket ut og hjulpet trengende sjeler med mekking og mekketips. Men som han sier, det er mange som skal ha ting gjort nå, og han har også familie å ta seg av.

BBH = Bergen Bug House, dvs klubb- og mekkelokalet på Breistein i Åsane (Breisteinvollen 22)

Lykke til!  :thup

Mvh
Svein
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"

"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
RZR Andy
Ultramedlem
Ultramedlem

Post by RZR Andy »

Det er nok mange her inne som kan gi deg en hånd, lykke til!
wasmuth
Nybegynner
Nybegynner

Post by wasmuth »

takk for svar :) :thup
Post Reply