Hjelp til og fikse min splittbus,

Har du noen gode tips eller triks å dele med dine luftkjølte venner? Eller har du et problem du ønsker hjelp til?

Moderator: Global moderator

Post Reply
alpinestars
Nybegynner
Nybegynner

Hjelp til og fikse min splittbus,

Post by alpinestars »

Hei,
Er det noen som er villig til og få start på min splittbus. Som står på lagring på breistein
Det er mestsannylig noe gale med tenningen, det er ingen gnist på pluggene heller.
Ta kontakt på 91148014,
T-1
Supermedlem
Supermedlem

Sv: Hjelp til og fikse min splittbus,

Post by T-1 »

Er liksom ikke så mye som kan være gale så lenge motoren snurrer. hvis du ikke har gnist ville jeg starta med og bytte coil. etter det er det jo altid lurt med litt nye service/tennings deler. stift,rotor og fordeler lokk.og gjerne plugger og kabler. stor kompetanse på BBH så det der bør være smal sak  :thup er det 6 eller 12v du har? hvis det er 12v så har jeg masse coiler liggende i hylla og det er bare og komme og hente en.
The Wheeler dealer
alpinestars
Nybegynner
Nybegynner

Sv: Hjelp til og fikse min splittbus,

Post by alpinestars »

Jeg har shiftet stift rotor og fordeler lokk og plugger og kabler, Og det er en 6 volt men skal prøve med en ny coil men jeg hadde start på den tideliger i år og då gikk bra men så. stoppet eg den for og montere nøkkelen på plass igjen og etter det så vill den ikke starte eller det var ingen gnister på pluggene.
Last edited by alpinestars on Sun May 22, 2011 12:24 pm, edited 1 time in total.
Post Reply