Da er hytte for helgen bestillt!
Regner med at vi reiser nedover på formiddagen, slik at ankomsten ikke blir for sein.
Tar med familien, de har lyst å oppleve dette. Sender dem videre til Kristiansand søndagen, for å besøke Dyreparken.
Kjører hjem med resten av Bergens-gjengen.
VW 181 wrote:
Da er hytte for helgen bestillt!
Regner med at vi reiser nedover på formiddagen, slik at ankomsten ikke blir for sein.
Tar med familien, de har lyst å oppleve dette. Sender dem videre til Kristiansand søndagen, for å besøke Dyreparken.
Kjører hjem med resten av Bergens-gjengen.
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
Minner dere på treffet vårt 24-26 juni på Bore.
Håper så mange som mulig fra Bergen vil ta turen nedover denne helgen. Vi er lovet fint vær med mindre vind enn ifjor !
Det blir som ifjor, vi treffer dere ved Rennfast, cruzer til Bore, har en kjempehelg sammen med banekjøring, grillings,biler, morro til tidlig morran og premieringer.
Vel møtt
Ut i fra min arbeidsplan så ser det ut til at jeg har FRIHELG!!!!!!!!! Yesssss! I'm in!
Dette gleder jeg meg til! Må jobbe fredagen, så jeg kommer sikkert ruslende til Bore alene fredag kveld/lørdag morgen, men med, det skal jeg være!
Edit: Om vi cruser til Rogaland fra Bergen rundt kl 15 fredagen, så kan jeg være med på det! Jobber fra kl. 05-14 den uken, så kl 15 er jeg klar for crusing!
Last edited by Anonymous on Sun May 08, 2011 12:18 pm, edited 1 time in total.
Har tenkt å hive meg på jeg også!! Håper bare jeg kommer meg inn på fergen! Noen som melder seg frivillig til å løfte i hjulbuene når vi kjører ombord ??
Kan ikke snu allerede på halhjem ....
57 - 117 Oval Ragtop - No longer Supercharged by Judson
65 - 343 Karmann Ghia
ts wrote:
Har tenkt å hive meg på jeg også!! Håper bare jeg kommer meg inn på fergen! Noen som melder seg frivillig til å løfte i hjulbuene når vi kjører ombord ??
Det må gå, Thomas!
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
ts wrote:
Det går nok fint jeg kjørte den fra stavanger innom noen ferger så