Helt fantastisk tur, angrer ikke ett sekund!
Lå sikkert på ventilflyt opp hele bakkeløpet, bare for at geir osv skulle få tøff film.
Ende jo meg en midlertidig oljelekkasje.
Men som bobla er så fikset den seg selv og dryppet ikke en eneste dråpe etter løpet.
Utrolig kjekt og nydelig natur, litt telehiv men ikke nok til å klage.
Takk for kampen og fjellklartingen geir.
Først og fremst ønsker jeg å takke alle som var med å arrangere dagen!! Veldig bra opplegg med masse tid til å bare ha det kjekt sammen. Håper dette kan bli en årlig event. Da vanker det oval med breisladd i siste sving neste år:)
Mammo for president! Hurra hurra hurra!!
Skal poste noen bilder i morgen når jeg sitter med EDB maskinen:)
@ Dalland: Det blir mer VWolleyball fremover. Det ligger en veldig fin bane på Frekhaug, 10min fra BBH. Der må vi få til "trening", cup og grillings Det er bare å jobbe med mottaket. Servene blir knallharde
Last edited by Anonymous on Sun May 01, 2011 11:39 pm, edited 1 time in total.
RZR Geir wrote:
@ Dalland: Det blir mer VWolleyball fremover. Det ligger en veldig fin bane på Frekhaug, 10min fra BBH. Der må vi få til "trening", cup og grillings Det er bare å jobbe med mottaket. Servene blir knallharde
Aldri i livet om vi tør å bli på det når vi først har vunnet. Kan jo risikere å kjøre hjem og ikke lengre være regjerende mestre
Jon T wrote:
Ser ut som at dere har kost dere skikkelig alle sammen
Ser Sune har gått amok med glassfiberen på pårsje-lookeren sin(hvor er sjalusien(laksetrappen)?)
Det kommer det kommer. Syns den ble ganske bra jeg. Ligner jo nesten en sånn påssje. Tenkte å ta utgangspunkt i en Skoda, men jeg er glad valget ble boble da jeg så dette bildet:
[attachment=1]
By the way Travolta! Neste år da har du comeback! Tross alt SCC Racing Driver.
Attachments
skoda11152769592.jpg (44.21 KiB) Viewed 1982 times
Last edited by Anonymous on Mon May 02, 2011 12:54 pm, edited 1 time in total.
Gleder meg veldig til å se filmen fra bakkeløpet og høre geir sin frustrasjon bli tatt utover Walkie-talkien i bakgrunnen.
Blir det samme løpet neste år så skal jeg love at dere skal få full drift gjennom di siste svingene.
Jon T wrote:
Ser ut som at dere har kost dere skikkelig alle sammen
Ser Sune har gått amok med glassfiberen på pårsje-lookeren sin(hvor er sjalusien(laksetrappen)?)
Det kommer det kommer. Syns den ble ganske bra jeg. Ligner jo nesten en sånn påssje.
By the way Travolta! Neste år da har du comeback! Tross alt SCC Racing Driver.
Jon FraVolda har jo Bergensrekorden på kvartmila fra SCC, var det ikke i underkant av 29 sekunder, og farten var svimlende 67 km/t? Nå må det bygges motorer folkens, denne rekorden må det være mulig å slå!
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
Dalland wrote:
Gleder meg veldig til å se filmen fra bakkeløpet og høre geir sin frustrasjon bli tatt utover Walkie-talkien i bakgrunnen.
Blir det samme løpet neste år så skal jeg love at dere skal få full drift gjennom di siste svingene.
Den offisielle versjonen vil bli kraftig sensurert. Men alle kommentarer vil komme som bonusmateriale på Jule-DVDen til VWACB . Den er ikke planlagt ennå, men det gjelder å legge lista så høyt at man er sikker på man ikke skaller i den mens man cruiser under .
Trenger også egen VWACB musikk. Noen som kan komponere ett eller annet for messingblåser og buekorps? Svein?
Til inspirasjon: (Sjekk humøret til trommisen. Tror han har boble! )
Fuchs-grabben polka. Tror den er skrevet til Morten (Greenbug)
Last edited by Anonymous on Mon May 02, 2011 1:07 pm, edited 1 time in total.