Joa, men LITT er det lov å forvente av arbeidsbilen. Såh.. Doktor Helle.. Mulig å bestille ein time til litt kirurgi på eit par framskjermar ein gang etter 12.mai..? :-)
Hadde då aldri trudd eg skulle kjøpe late-looker..
Har - med tanke på at dette er ein bruksbil - vore ein kjapp tur på Biltema og kjøpt litt remedier eg skal bruke på bilen. Spent på å sjå sluttresultatet! Om det blir greit, kjem det bilder..
Noko kjapt og enkelt måtte gjerast. Ho svigermor trua med streik om ikkje det blei ein ordnings - så eg sa greit.
Slipte ned krokranen med vekselvis papir og flapdisc.
[attachment=1]
[attachment=2]
Behandla så med zinkgrunning..
[attachment=3]
[attachment=4]
Og så første laget med Bengalakk..
[attachment=5]
[attachment=6]
Det er jo ein bruksbil - og eg går og vurderar om eg skal kalle den Russerbilen. Litt fordi den kunne vore ein russebil, og litt fordi den kunne vore direkte ut av eit russisk grøfteverksted.
Men det blir vel "Den Grimme Elling", antar eg..
Attachments
IMG_1819.jpg (115.96 KiB) Viewed 1391 times
IMG_1820.jpg (137.7 KiB) Viewed 1400 times
IMG_1821.jpg (127.76 KiB) Viewed 1432 times
IMG_1822.jpg (128.34 KiB) Viewed 1396 times
IMG_1823.jpg (116.38 KiB) Viewed 1426 times
IMG_1824.jpg (129.9 KiB) Viewed 1674 times
Tenkte å bruke svart bodyshutz bak støtfangarane - og taket er urørt. Jobba litt i gårkveld med min lokale fargepusher, for å finne ein farge som matcha bilen. Trur det blir ganske greit når den har størkna.
Og merk!! Dette skjer utendørs. Det er det komplette idioti - men om det funkar - FINT DET!
Bra greier, Freddy! Likte spesielt "håndveske-takboksen" på første bildet...
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein