'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
FreddyB wrote:
Den der skysstasjonen ved munningen av Lærdalstunnellen.. Trudde av ein eller annan grunn at det var Tønjum. Men eg har tatt feil før!
Eller køyrer Hordabuane over Hardangervidda?
Tenkte turen gjekk om Voss og gjennom Lærdalstunnellen..
Her du sett slikt! Har egnetlig aldri visst hvor Tønjum er:
Tønjum er en bygd/grend i Lærdal kommune i Sogn og Fjordane.
Bygden/grenden er en jordbruksbygd med diverse grønnsaksproduksjon som hovednæring. I senere år er morelldyrking blitt mer utbredt. E16 går gjennom grenden, og her ligger Håbakken med den ene munningen av verdens lengste veitunnel Lærdalstunnelen. Tønjum er et kirkesogn med Tønjum kirke, og hovedsogn i Lærdal prestegjeld.
Tønjum husar og sitt eige skyttarlag, djupt kamuflert blandt ein hemmeleg militerbase oppi ein dal der. dei har ogso eit eige skjøytelag og so er det ca 3 kjente bobler der, ein traktorsamlar, ein tempo samlar og restane av ei hauggamal mekanisk gravemaskin og ikkje minst so bur det ein splittpanel på gol som har vert potekasse-fraktar i tønjum.
Har nå funnet ut at jeg jobber denne helgen, så her må det byttes om på jobben ja!!! Jeg satser litt på å kjøre dere i møte om jeg får pickuppen til å trives på langturer før dette!