Et gigantisk spørsmål!

Den mest holdbare motoren er skrudd sammen av den beste motorbyggeren med de beste delene og får den beste servicen av den beste eieren som kun kjører den pent og pyntelig...
Bli med til SCC2011 og ta runden i depoene mellom løpene, spør og grav og se hvem som skrur mest
Autocraft: i flere tiår har de vært et råflott alternativ, kun for de som ikke bryr seg en flis om hva som står på prislappen. Holder nok mer enn det meste?
Scat 3-delt: fordel med 356-løsning der du kan få ut kammen uten å splitt blokken, ellers er det vel solide saker? De leverer jo også delte topper, samme prinsipp som 911.
Type 1: med god blueprinting og god service burde en trimmet Type 1 holde rikelig i en "fritidsbil"
Type 4: tyngre motor, dyrere deler, men de som har greie på det mener at de ikke trenger linjeboring. Det forteller vel bl.a. endel om opplagring av veiv og hvordan dette er gjort annerledes enn Type 1. Har vel også sine begrensninger, men ofte virker dette som en smakssak.
Oxyboxer: spennende... se hva mange får til med disse. Beste av Type 1 konstruksjonen kombinert med fullflow/filter og 5 boltet veiv? Om du ikke kan maskinere selv er det nok litt dyrere å få tilpasset blokk.
Uansett mye morro, og stort sett dyr morro...
