Nja nesten ferdig

Aldri skal ting gå etter planen

Jaggu mykje utfordringar når ikkje alt stemmer, Men er hovedsaklig da eletriska som lagar kødd no.. Ledningsnettet fram til frontlysa har ABSOLUTT forbedringspotensiale..
Gjenstår no på bilen å: fiksa lys, hiva på ein støtfangar, justera bakre støtfangar, hiva inn resten av setane og setta på stigtrinn. Da skjer imorgo etter jobb. Så mao imorgo er bilen klar med mindre da dokka opp endå meir lurium.
Får legga inn bilder frå helga og, ivertfall nokon før eg tek kveld(tidleg oppimorgo))
Fant berre morkna gamle styregommidingsar, så eg bestilte ny.. Made i tyskland og bra kvalitet på den sjølv om det var ein an fasong.
[attachment=1]
Montert.. vart litt frustrering her pga att etter att eg har vridd snekka so har rattstamma komt nermare snekka, noko som førte til att når eg festa fast nede med snekka so stramma eg rattet heilt inntil blinkhendelen.. sånn att den blinka når den svinga... fiksa detta med å shimsa opp rattstammo med eitpar stoppskjever
[attachment=2]
Pakningslist rundt motorromemt på plass. var ein utfordring å banka ned klemlista utan å øydelegga lakken.. Har ogso montert deler på bakplata her.
[attachment=3]
Pakningar rundt motorrommet. Den over girkasso var orginal og dermed super kvalitet og passform, det kan ikkje seiast om den andre motorpakningen.. som dekan ser so ligg den langflat ved bakplata.. Umulig å bøya ned og..
[attachment=4]
Motorlokk på plass og justert
[attachment=5]
Opprativ hengsla og

(var ikkje hengsla på lokket då bilen kom her)
[attachment=6]
Her er isolasjon montert... detta var noko drit, billigaste sorten og da visar att på kvaliteten.. dårleg passform. Dei kom på ein rull og måtte varmast opp og kjevlast for å verta rette, so varmast igjen og laga knekkar på dei side platene.. i tilleg var dei innsosa i brasiliansk strand sand for å ikkje klistra seg saman, detta resulterte i att garasjegolvet såg ut som ei badestrond etter montering.
[attachment=7]
Alt klart fø motoren
[attachment=8]
Gap opp! Da gjekk fint å montera motoren utan bakplata og utan å jekka bilen opp. Anbefalast

Sjølv om da va mykje knot å få lirka motoren inn på den måtn.
[attachment=9]
Resten får eg ta imorgo.