Sv: Eva, ein 67modell med rost
Moderator: Global moderator
Du manglar ikkje pågangsmot og kunnskap Christer. Men du skulle nok hatt fleire timar i døgnet. Du får ønske deg timar til jul 

1967 - T1 "Eva"
1968 - 912
1968 - 912
Trur da ja!! Men da hadde jo og vore fint med 2 eller 3 laurdagar i veko...
Velvel er ikkje ant å gjera enn å ta tida til hjelp
Velvel er ikkje ant å gjera enn å ta tida til hjelp

TLF: 97419035
Veldig bra jobbet, Tistlo! Gratulerer med ferdig jobb - dette ble en drøy økt, men resultatet er at enda en boble er reddet! Du har nå bare brukt noen uker på det andre ville brukt mange måneder eller år på, så her skal alle hatter av! 
Konklusjonen er at det er to måter å angripe en sånn oppgave på: du kan kose deg og plukke litt nå og da, og bruke hvor lang tid som helst, eller gjøre det på Tistlo-måten; brette opp ermene, gi gass og la det stå til!
Masse inspirasjon og lærdom i dette! Vet at det er (minst) en som bruker tråden din som referanse her på arbeid som skal begynne ganske umiddelbart!

Konklusjonen er at det er to måter å angripe en sånn oppgave på: du kan kose deg og plukke litt nå og da, og bruke hvor lang tid som helst, eller gjøre det på Tistlo-måten; brette opp ermene, gi gass og la det stå til!
Masse inspirasjon og lærdom i dette! Vet at det er (minst) en som bruker tråden din som referanse her på arbeid som skal begynne ganske umiddelbart!
Takk for da André! 
Det vart LITT meir enn planlagt ja.. men eg fant ut att det var best å ta da skikkeleg når bilen fyrst var her. Og Torgeir sa jo gje gass til å verta kvitt rusta, so då gjor eg som so. Men tid tok da.. I tidsperspektiv so har da stråke med 2månadar, sjølv om da kanskje kan komprimerast eindel. skal sjå over kor mangen dagar eg eigentlig jobba. sikkert ein månad ivertfall
Kjempeflott att andre kan få inspirasjon og sånt av tråden her, det er 60% av meininga med tråden
Håpar han du nevner lagar ein tråd her og då

Det vart LITT meir enn planlagt ja.. men eg fant ut att det var best å ta da skikkeleg når bilen fyrst var her. Og Torgeir sa jo gje gass til å verta kvitt rusta, so då gjor eg som so. Men tid tok da.. I tidsperspektiv so har da stråke med 2månadar, sjølv om da kanskje kan komprimerast eindel. skal sjå over kor mangen dagar eg eigentlig jobba. sikkert ein månad ivertfall
Kjempeflott att andre kan få inspirasjon og sånt av tråden her, det er 60% av meininga med tråden

Då kan eg melda om att da var ein glad Torgeir som var her idag og henta heim att Eva. 
Og dei kom seg heimatt utan noko serleg problem på sommarsdekk

Og dei kom seg heimatt utan noko serleg problem på sommarsdekk

RESPEKT !!!
- Gaute(alutig)
- Supermedlem
Det skal du jaggu ha Christer, Du leverer varene! 

55 oval (solgt)
60 boble (solgt. Skulle eg aldri ha gjort)
72 crossover Dobbelkabiner (solgt)
58 boble (solgt)
60 boble (solgt)
65 panel
60 boble (solgt. Skulle eg aldri ha gjort)
72 crossover Dobbelkabiner (solgt)
58 boble (solgt)
60 boble (solgt)
65 panel
Sv: Eva, ein 67modell Utan rost
Takk for da Arnt Roger og Gaute
Torgeir får fylla in vidare framgang i tråden sin her