Tistlo hadde rett med diesel, og hadde 51 og 53. Om ikkje protestane er altfor store lar eg han beholde dei 10P. Skal ikkje tildele poeng før svaret er godkjent av den aktuelle nøtteleverandøren .
Ingen som klarer den merkelege skapningen med louvers+++? Eit tips: Tistlo spurte om det var nokre krigsgreier......vel eg kan sei så mykje som at i strid og kjærleik er ALT lov, også louvers.
@ RZR Andy: "Porsche uncovered a three-piece crankcase at a dealer, since its stronger bottom end as used for the 356 had been developed for this diesel Beetle, too. That gave beefier bearings. Otherwise they needed prechamber heads and new seals but VW cooling proved sufficient for even diesel thermics. The first time around Binder had also drawn on a Gmund project. This was a two-stroke, air-cooled, diesel twin later used in their tractor. But it was conceived to fit a Beetle, if necessary."
Les mer her, og 51 (51-53) er også godkjent ifølge denne interessante artikkelen:
Blir vanskeligere og vanskeligere å knekke disse nøttene nå Geir, men det er jo bare bra!
Litt små de utsnittene, kunne godt vært MYE større, hehe!
Dieselboblen tror jeg vi har hatt oppe her før eller på vwnorge/2you, kanskje? Fascinerende vogn!
MB Geir wrote:
Tistlo hadde rett med diesel, og hadde 51 og 53. Om ikkje protestane er altfor store lar eg han beholde dei 10P. Skal ikkje tildele poeng før svaret er godkjent av den aktuelle nøtteleverandøren .
Ingen som klarer den merkelege skapningen med louvers+++? Eit tips: Tistlo spurte om det var nokre krigsgreier......vel eg kan sei så mykje som at i strid og kjærleik er ALT lov, også louvers.