Takk fø da, har hatt eit ekstremt bra opphold i fredrikstad, hjå Norwegian Hammerworks. Absolutt vert alle timane med nsb-sirup-tog...
Har lert ein stabel med nyttige ting og bruk av føskjelli vertøy. har lert att du ikkje treng super fancy verktøy for å få laga flotte ting...kjem veldi langt med hammar og mothold feks, krympe og strekkemaskin fasinerte meg voldsomt so da ska eg kjøpa meg, plateknekka er egentlig eit must og kjekt å ha. og ikkje minst krympe skjeva! kjempe verktøy (grytelokk på vinkelslipar, varmar opp høge punkt på plato so kjølar ned med kald fiddla og vwips so forsvinner bulker og strekkt metall. Thomas på nhw er ivertfall veeeldig dyktig i plateforming, noko som seier seg sjøl når han klarte å laga nedre hjørna på splitt dobbelkabin bak, ut av EI plata! ta ein kikk på din splittbuss(pickup) det er maaangen kurver å ta hensyn til der..
Alle som har tenkt til, har lyst til eller skal driva med karosseri og tynnplater generlt bør hiva seg rondt å komma seg på eit elle anna kurs. har då ivertfall fått noko bra utan den barndooren... hadde eg ikkje kjøpt dn hadde eg heller ikkje vorte invitert til NHW..
Vel vel vel nok om dan sakjen,
Vekos agenda e fullføra sveisearbeidet på Eva..
Har jobba med andre ting i dag, blandt anna diverse urgamle og deformerte platedeler frå herr Tommy

fekk sovidt begynt på eva att ikveld, her e noke bilder
Ut me da gamla
[attachment=1]
og snart inn me da nya.. her e karosserifeste vekke og heila plato e massert på ambolten,
[attachment=2]
Legg merke til att da har alt begynt å rusta imellom her.. og denna plato e nok ikkje so gammal
[attachment=3]
E da då rart att da ser på samme plassen sånn ut etter par-å-førti år ??
[attachment=4]
Her e skiten vekke og snart klar til montering på plato.
[attachment=5]
Imorgo so skal karosserifestet på plass, hjørna attmed skal fiksast, resten av brannveggen skal sveisast, motor romshylla skal på plass og so skal eg slipa - mykje