Da ble det en liten økt idag også. Motoren er kommet på plass. Satser på å få koblet opp ledninger, gassere++ i helgen, så blir det å få på hjullagre og bremser bak neste uke. Kanskje det kan bli prøvekjøring i neste uke?
[attachment=1]
Attachments
ghia med motor (Small).jpg (84.72 KiB) Viewed 1589 times
Viser seg at jeg må dreie litt av bremsetromlene for å få de til å passe på de korte akslene. Noen her som vet om hvem som kan gjøre en slik jobb? Gjerne på strekningen Åsane - Knarvik, men alle tips mottaes med stor takk
Driver å skal montere hjul-lager etc. Skal det nye hjul-lageret slåes på plass? Samme hvilke vei det står? Kanskje dumt spørsmål, men første gang jeg gjør det her
[attachment=1]
Bakfelgene ser ut til å snike seg under skjermene med korte aksler
[attachment=2]
Eksos må også tilpasses endel hvis jeg skal kunne bruke den. De korte aksler og 7 toms felger bak gjør at hjul og eksos "krasjer" i hverandre.. Så får se om det blir en annen eksos eller modifisering av Bas-anlegget.. hmm
Pakk lageret inn i greas og slå da inn ja, samma ka veg. Finn eit røyr eller noko lurt og slå på innerste ringen på lageret(aldri slå direkte på da men bruk noko imellom)
Tistlo wrote:
Pakk lageret inn i greas og slå da inn ja, samma ka veg. Finn eit røyr eller noko lurt og slå på innerste ringen på lageret(aldri slå direkte på da men bruk noko imellom)
Ikke pakk bakhjulslagrene på svingaksel i greas, det skal bade i gearolje