Kan du ta et bilde av den? Eller finne ut delenummeret på den? (tre x tre siffer + evt bokstav etterpå). Jeg har en 12V viskermotor liggende, men det er mye ulike typer ute og går, virker det som.
Legg gjerne ut både bilde og delenummer!
Svein
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
Takk for svar Tistlo og Solan!
Jeg fikk streng beskjed om at jeg hadde en '68-modell (1300 m/1600motor) fra de andre i klubben, og ikke '67, som jeg trodde...
Skal se om jeg får gravd Bobbelen frem for å ta noen bilder :-)
Her har jeg endelig fått tatt bilder av vindusviskermotoren min...
Er det noen som har en fungerende slik en? Ellers må jeg nok bite i det sure eplet og kjøpe en av de nye på hotshop, der jeg må borre større hull i karosseriet... buhu!
Har vært spennende å kjøre uten en stund jah! :o
[attachment=4][attachment=5][attachment=6]
Attachments
CIMG1259.JPG (35.57 KiB) Viewed 1280 times
CIMG1260.JPG (40.84 KiB) Viewed 1258 times
CIMG1262.JPG (33.42 KiB) Viewed 1227 times
Last edited by AidaPus on Wed Sep 01, 2010 2:33 pm, edited 1 time in total.
Du kan bruke noe som heter RainOff fra biltema før du mens du venter på å få tak i viskermotor... Den gjør at vannet bare preller av, vi bruker den og trenger nesten ikke å bruke viskerne...
Magnus wrote:
Du kan bruke noe som heter RainOff fra biltema før du mens du venter på å få tak i viskermotor... Den gjør at vannet bare preller av, vi bruker den og trenger nesten ikke å bruke viskerne...
Hei, Magnus!
Joda, -har forsøkt den og, og det hjelper til en viss grad, men det er nok på tide å få seg en mer effektiv regn-vekk-sak nå til høsten. Takker og bukker for tipset!