03'en te Tolo

Legg inn bilder og info om bilen din eller prosjektet ditt.

Moderator: Global moderator

Tistlo
Ultramedlem
Ultramedlem

Sv: 03'en te Tolo

Post by Tistlo »

So lenge innmaten er heil so e da brukande, for glasa er heile til bilen.
Men lurar på om ikkje Toloen hadde fått tak i noko, vist ikkje so er jo dei der eit greit alternativ :)
TLF: 97419035
Tistlo
Ultramedlem
Ultramedlem

Post by Tistlo »

Har vert ein dag prega av både glede og sorg...

Fekk gjort diverse ferdigstillingar idag.. laga til for oljetemp+turtellar(måtte av med motorlokket for å komma til med boremaskino), forska på ladeproblemet, fyllt på olja og prøvekjøyrd litt :) Hadde mangen turar opp og ned te postkasso, men kjøyrde noko roligt pga att motoren ikkje er skikkeleg innkjøyrd endå då. likavel kan eg med sikkerheit fortella att da e meget brukande skyv i denna fantastiske motoren! Einaste var att det lak olja.. da regna når eg kjøyrde so eg merka da påatt da va masse sånne fargedammar etter olja i vegen, stort sett overalt! Såg under og da dropla friskt frå under filteret. tok då å stramma da endå meir og lekasjen vart redusert til kun eitpar dråpar i slengen.. Oljepinnen var då komt ned under 1. streken. kjøyrde då bilen opp att i "garasjen og so fekk eg besøk av freddy B som ville henta bussen sin:) Etter att han for vart da meir ymse skruing heilt til Toloen sjøl dokka opp, då monterte me saman temp målaren, heiv innatt stolen og trilla ned på flat mark for å fiksa oljeproblemet... Av med filter, fylla oppi da nya filteret, smøra pakningen ogso montera I HENNHOLD te bruksandvisningen= skru opp filteret til pakningen tar borti, skru so max 1 omdreining.. det andre filteret hadde vel hatt eitpar omdreiningar, noko som då sikkert har ført til att pakningen vart relativt krökkad.. uansett me fekk på nytt filter, fyllte på olja på motoren sånn att da på pinnen var ca midt mellom merkene, og tenkte att faen detta e go knall...
Men so skulle me fyra igang maskineriet, toloen for inni og tvista om motoren og den fyra jo greitt opp, eg lagg meg under for å mysa etter lekkasje frå filteret ogso plutselet seier da PLOPP¨og da står ein salig sprut med olja rett ut ifrå slangen :( Motoren vart sløkt i ein fei og me fekk studert oljedammen som rant ut under bilen.... Oljeslangen hadde rett og slett sprikt halvvegs over! Da e jo so og sei umuli! slangen toler 10bar, ekstremt tvilsomt att da var sopass trykk i motoren.. da var då på OUT slangen, altso på veg inn til motoren igjen.

Finst da nokon som helst logisk forklaring på detta ant enn att slangen på ein elelr an måte har fått eit rift??? eg har høyrd om att slangar poppar av ved klemmo, men att den berre eksploderer midt på...  :( :(
Kortar inn slangen imorgo og gjer eit nytt forsøk
Tistlo
Ultramedlem
Ultramedlem

Post by Tistlo »

Oljeslangen er korta inn, meir olja er tømt på motoren, coilen er plogga ifrå og eg kjidna igang att bilen.. Vellukka! :thup Ingen tegn til oljelekkasjar so då er da berre til å etterfylla litt olja og so litt meir testing før eg går god for att da held tett :)

Eit spørsmål til trim-motor kyndige her inne; Er da eit problem att oljeslangane tar borti varmepottene?? då snakkar me altso om skalet utanpå varmepottene og kun under i skjøyten til skalet. Går da bra?
Tistlo
Ultramedlem
Ultramedlem

Post by Tistlo »

Katastrofen intreff IGJEN!!! >:( >:( No begynna da å verta irriterande!

Slangen ryk på Nøyaktig samme plass og oljo flomma ut.. 10 bar skal slangen tola står da.. og vist da e 10bar oljetrykk på motoren då e da ivertfall noko alvårleg gale!!
Sander
Supermedlem
Supermedlem

Post by Sander »

Det er jo nærliggande å tru at det er varme som svekker slangen slik at eit mindre trykk enn 10 bar kan øydelegge den??
-78 T1 1303 Karman Cab
-75 T2 1600 Westfalia camping bay
-74 T1 1303 S    + 1997
-72 T1 1302 LS    + 2001
-69 T1 1300        + 1986
-54 T1 1200        + 1982
Jon T
Supermedlem
Supermedlem

Post by Jon T »

Eller at oljen ikke havner der den skal på retur? blir den blokkert av noe?
Er slangen ny eller noke gamalt du har funnet på Vangen?
Tistlo
Ultramedlem
Ultramedlem

Post by Tistlo »

På ein motor som har gått i ca 1 min kan da vel ikkje ve varmen som har gjort da heller?

Slangen og alt var montert på motoren då den kom, men skal byta til skikkelege slangar etterkvart so vert eg vel kvitt problemet
RZR Andy
Ultramedlem
Ultramedlem

Post by RZR Andy »

Oljeslanger kan være lumske greier, gummislanger generelt og SPESIELT om det er Biltrema...
Tistlo
Ultramedlem
Ultramedlem

Post by Tistlo »

Slangane var vel relativt brukande dei, men når dei er feilkobla so hjelp ikkje da mykje.. skreiv litt om opplegget her: http://www.vwnorge.no/index.php/topic,27884.0.html

Men no e alt i orden, motoren har fått godt seg varm(på alle 4) Og me har hatt ein tur :) Tolo vil straks ha meir motor, men lurar på om da har ein direkte samanheng med scc ?? 8)

Snart ferdig med prosjektet for min del no, berre litt småplokking igjen so begynnar da å likna noko!
Tistlo
Ultramedlem
Ultramedlem

Post by Tistlo »

Snart ferdig ja!
Turtellar + temp målar er montert i bilen, igår fekk eg hulroms beskytta bilen. Sprøyta inn penetrerande hulroms voks i alle hol i kanalen, både dei to under + diverse hol på innsida.

Ny beskytta i kanalane
[attachment=1]

Detta er middelet eg brukar. Da e so og sei KUN den her som er brukande til hulromsbeskyttelse av alt biltema har å tilby. Dette er voksbasert og er omtrent som flytande talg når det vert sprøytt ut og når det tørkar so minner det om talg-lys... Funkar fint ivertfall :)
[attachment=2]

Idag kom Hans Martin tilfeldigvis forbi og han hadde med seg bakre motorroms deksel, den vart automatisk matta ned og lakkert og er no montert i bilen.
Da som gjenstår no er igrunn begrensa til å setta på baklys og skifta dynamoen, so er 03en good to go :thup
Attachments
DSCF1997.jpg
DSCF1997.jpg (164.11 KiB) Viewed 1666 times
DSCF1998.jpg
DSCF1998.jpg (171.78 KiB) Viewed 1718 times
Tistlo
Ultramedlem
Ultramedlem

Post by Tistlo »

Då er 03en komt til byn igjen, og tilbake i sin respektive garasje :)

Har vert masse jobbing idag og, skifta dynamo, ladeproblem eliminert, kun ein liten koblingsfeil so e alt på stell dar. Skifta ein bensinslange som hadde takka godt for seg.. Skifta eksos eitpar gongar før me fant ut att tri.milen kunne få stå på pga att effektanlegget ikkje passte noko serleg.. klussa litt med tenninga. går sånn ca på 4 syl men mest 3... Motoren går godt når den går på alle 4 om ikkje ant  :thup

Monterte og baklys.. av ca 7 lykter var da ca 1.5 lykter som var brukande.. men bilen vart bra!
Toloen la avgårde og eg har nyleg fått raport om vellukka tur heim, litt bal med tenning, el tenning next. Og litt bal med oljelekkasjar, lak frå ventildeksel..=røyksky(GRS hint hint) og litt andre diverse lekkasjar som nok vert stellt med i skrivande stund.

Bidler  kjem på sikt
Tistlo
Ultramedlem
Ultramedlem

Post by Tistlo »

Her kjem bilder og sånt frå gårsdagen

Har gått og kjent på dan bensinsneken rundt bilen i 2 dagar utan å tenka... so ser eg under bilen ein stor damm med bensin.. kryp under og ser på slangen.. damn! Heile slangen har krystalisert seg og bensinen renn ut frå alle endar!
[attachment=1]

Slangen hadde svela opp mykje og var morken tvers igjennom..  her knepper eg bensin ut av slangen..
[attachment=2]
[attachment=3]

Møka slange egentlig.. men eg fekk satt på igjen skikkeleg kvalitetslange so alt er tett og fint igjen
[attachment=4]

Ein liten innretning for å betra kjøling ved manko på motorromspakning/blekk og sånt
[attachment=5]
[attachment=6]

Dynamo heraus
[attachment=7]

Luft under vingene
[attachment=8]
Attachments
DSCF2075.jpg
DSCF2075.jpg (126.67 KiB) Viewed 1683 times
DSCF2078.jpg
DSCF2078.jpg (83.83 KiB) Viewed 1641 times
DSCF2081.jpg
DSCF2081.jpg (89.63 KiB) Viewed 1676 times
DSCF2082.jpg
DSCF2082.jpg (98.51 KiB) Viewed 1620 times
DSCF2084.jpg
DSCF2084.jpg (100.71 KiB) Viewed 1618 times
DSCF2085.jpg
DSCF2085.jpg (113.27 KiB) Viewed 1629 times
DSCF2087.jpg
DSCF2087.jpg (145.14 KiB) Viewed 1643 times
DSCF2088.jpg
DSCF2088.jpg (84.29 KiB) Viewed 1605 times
Tistlo
Ultramedlem
Ultramedlem

Post by Tistlo »

Siste rest

Prøvemonterte ein ferari iiksaost, men pga jalla passform so vart det ikkje vedvarande.. Hadde dog vert morro å høyrd lyden, med/utan lyddempar plato imellom
[attachment=1]

Ny-brukt dynamo innatt, montert ihopa alt plokk.. lading good to go!  Baklys på plass, pussa litt på tenning og den går på 4 og bilen er klar for heimturen
[attachment=2]

Kjetilen stikk haim att
[attachment=3]

1 sek seinare laga han to fine spor i grusen.. :D
[attachment=4]

Dermed er prosjektet ferdi frå mi sida får me tru, bilen er back in bydn, Og eg vil takka eigar for oppdraget og alle andre som er inne her og myser på tråden, for att de gjer da :)

Case closed :thup

Ps; Kjetil no må du forsetta tråden sjøl
Attachments
DSCF2089.jpg
DSCF2089.jpg (138.2 KiB) Viewed 1646 times
DSCF2090.jpg
DSCF2090.jpg (164.96 KiB) Viewed 1637 times
DSCF2093.jpg
DSCF2093.jpg (141.77 KiB) Viewed 1669 times
DSCF2094.jpg
DSCF2094.jpg (129.99 KiB) Viewed 1650 times
Jon T
Supermedlem
Supermedlem

Post by Jon T »

Godt jobbet Tistlo  :thup
Tistlo
Ultramedlem
Ultramedlem

Post by Tistlo »

Jau takk fø da! :)

Har fått rapport frå eigaren att gassarstaga no er justert og bilen gjekk straks mykkje bedre!! Venstre forgassar var langt meir open enn høgre, noko som kan forklara att syl 1 fekk for lite suppa til tider.
Elektronisk tenning er på veg inn og :)
Post Reply