Har noko heilt ferkske bilde frå idag
ALLE muttrar til skjermar og støtfangarfester + stigtrinnsfester er gjenga opp att.. gjenstår å gjenga opp dei boltane som er i live fortsatt.. noko strauk jo med under demontering, men da va helst dei stigtrinnsboltane.. rustfritt og syrefast er vegen å gå! Alt eg gjenga opp idag skal få seg ein desj me koparpasta før montering av skjerma og sånt.. sonn att da ikkje rosta fast!
[attachment=1]
Bakskjermprosjekte.. venstre skjermen va grei skuring.. pussa vekk rust og matta ned lakken og spraya på grunning, go knall....men dan hin varkje so lett.. var lakkert me sprayboks i kulde/kjølig temp, so lakken var seig på sjermen då den kom her og etter eitpar veker er var den fortsatt lika seig... prøvde å pussa vekk med grovt sandpapir, men berre klabba på papiret. So eg grunna over heile driten og gambla på att da hang godt fast..
[attachment=2]
Den vart bra ivertfall.. men skal sparklast og finpussast etterkvart.. om eg får tak i rette produkt imorgo
[attachment=3]
Ja dei står i kø her, boblena !

[attachment=4]
Da som gjenstår no er vel egentlig å få lakkert utsatte områder og skjermar og so hiva på igjen alt av skjermar og sånt, so eit tynt strøk med tectyl for å forsikra eit langt liv på vegen utan rost
[attachment=5]
Tja.. gronningen kunne etterpå skrapast av med nagle... so då skrapa eg av att all skiten.. heldigvis so tok grunningen tak i raudmalingen og røska den med seg stort sett.. men ska ta sjermen fø meg me malingsfjernar snart. so matta ned gullbiggibig fargen og få på gronning igjen
[attachment=6]
Kanalen derimot, den kom seg idag! Eg pussa ned litt den grå wundermalingen min, og matta ned kanalen ellers, so maskera og so spraya på gronning. Etterkvart på med Senegalrot

[attachment=7]
Vart ikkje so verst, såg ivertfall bra ut i halvmørke

[attachment=8]
Sjefen sjøl kom jo opp med nye motoren te bilen idag! Ein nybygd 1915 motor, som vart kjøpt usett på qxl.no... då den kom i posten var den likavel ikkje so bra.. mangla litt deler og sånt, og ser ellers veldig sjabbi ut.. menmen me får sjå ka me klara å røska saman av denna, meir om da imorgo

[attachment=9]