Noen som vet hvor jeg kan få tak i T2 Split buss?
Moderator: Global moderator
Noen som vet hvor jeg kan få tak i T2 Split buss?
Hei, har plutselig fått øynene opp for disse fantastisk vakre bilene og vil gjerne prøve å skaffe meg en, har ca 100 000 til å bruke men vet ikke om det r for lite.. Håpte noen av dere kunne fortelle meg litt om disse bilene og hvor jeg muligens kan få tak i en?
Sv: Noen som vet hvor jeg kan få tak i T2 Split buss?
Splitt buss er bilen å kjøpa ja! Eg tenker du er ute etter ein som er klar for bruk og tut&kjøyr ? 100k bør isofall halda til ein då. er jo eitpar på finn, men dei er vel nermare 150k.. men kanskje det er lurt å spørra på vwnorge.no det er vel gjerne fleire splittbussar i omløp der
Men om du kjøper/skal kjøpa ein so må du vera klar over att dette er rustfelle på 4 hjul.. alt på chassis og over chassis rustar... so ser du på ein som er påstått rustfri so kan du garantera deg att den ikkje er det, med mindre den er nyrestaurert. Men du kan jo kjøpa eit prosjekt og få det strøkent for 100k då
Men om du kjøper/skal kjøpa ein so må du vera klar over att dette er rustfelle på 4 hjul.. alt på chassis og over chassis rustar... so ser du på ein som er påstått rustfri so kan du garantera deg att den ikkje er det, med mindre den er nyrestaurert. Men du kan jo kjøpa eit prosjekt og få det strøkent for 100k då

TLF: 97419035
Sv: Noen som vet hvor jeg kan få tak i T2 Split buss?
Mitt prosjekt nærmer seg 200k, og det er langtfra ferdig... Men jeg har slutta å telle penger nå etterhvert...
Jeg sier som orangenotch-Pål: Det går ikke så fort, men så blir det ikke så bra heller
Jeg sier som orangenotch-Pål: Det går ikke så fort, men så blir det ikke så bra heller

'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein