Redigert....
Oups - du må ha vært medlem i en LMK-tilsluttet klubb i ett år for å nyte godt av disse forsikringene.
Ser du ikke er medlem i VWACB, er du medlem i en annen LMK-tilsluttet klubb?
Er ikkje medlem av VWACB, men eg må vel bli det, tenker eg
Gratulerer med snaddervogn, og velkommen i soltak-klubben Alex!
Når får vi se deg på første cruisingen?
'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
Da er jeg i Telemark eller deromkring. Men hvilken vei kjører du vestover? Hvis du kjører over Haukeli (E134) så kunne vi evt stilt opp med Grynet og hilst på underveis
Svein
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
kjører fra bærum, så eg er ikke helt sikker på hva vei som er den beste. tenkte kanskje gol og over hemsedal, eller filefjell.. kjører ikkje så ALTFOR ofte fra Oslo til bergen..
alex wrote:
kjører fra bærum, så eg er ikke helt sikker på hva vei som er den beste. tenkte kanskje gol og over hemsedal, eller filefjell.. kjører ikkje så ALTFOR ofte fra Oslo til bergen..
vi drar fra vikersund den dagen. da skal vi kjøre hemsedal. du får gi en lyd hvis vi skal kjøre sammen. kanskje greit med følge bil første turen?
alex wrote:
vi drar fra vikersund den dagen. da skal vi kjøre hemsedal. du får gi en lyd hvis vi skal kjøre sammen. kanskje greit med følge bil første turen?
Tommy
ja, det hadde vært kult! send meg en pm med nr, så ringer eg når eg er på vei. hvis vi kunne møttes hadde jo det vært helt sjeft!!
alex wrote:
Tommy
Suzuki som følgebil...? Skeptisk...