'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"
"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
Sjekka pris på teppe til splitten siden den er total ribba innvendig. det blei ikke på årets budsjet da blei det hjemme laget av teppe som egentlig er til båt jaja er jo tross alt en ratlooker
Så ikveld ting jeg aldri har gjort før jo fler øl jeg har tatt jo bedre syns jeg det blei da hvertfall
Takk :) litt moro og prøve litt annet en bare og bestille fra tmi. men det er lagd enkelt for og kunne ta det greit ut igjen. skal sveise litt på den til vintern. men nå vil hvertfall fruen sitte på ;D
Takk :) litt moro og prøve litt annet en bare og bestille fra tmi. men det er lagd enkelt for og kunne ta det greit ut igjen. skal sveise litt på den til vintern. men nå vil hvertfall fruen sitte på ;D
Skal du ha bilen helt til vinteren Tommy! Ka så skjer!??
sveineka wrote:
Denne kjøper eg av deg, blir vel ca 14 dager det! men ikke før, for eg er ute i havet!! (seriøst!!!!!)
Da har det blitt en goood økt idag også. bolter fra 52 sitter godt ja alle boltene til bak fangern var knek så gikk noen timer. men da er fangern på plass Fremme passa ikke den fangern jeg fikk fra andre så da fikk jeg lyst og prøve noe nytt Hva syns?
sveineka wrote:
Denne kjøper eg av deg, blir vel ca 14 dager det! men ikke før, for eg er ute i havet!! (seriøst!!!!!)
Da har det blitt en goood økt idag også. bolter fra 52 sitter godt ja alle boltene til bak fangern var knek så gikk noen timer. men da er fangern på plass Fremme passa ikke den fangern jeg fikk fra andre så da fikk jeg lyst og prøve noe nytt Hva syns?
Se her ja, jobbes godt her! Ble litt nysgjerrig - hva var det som gjorde at den ikke passet?