sveineka wrote:
Nå nå... Vi må ikke begynne med usakligheter, Det er nå bare en gang slik at det passer ikke alltid for alle, til enhver tid. Vi som drar og opplever dette positive, vi får spre rundt oss "med det glade budskap" så skal vi se at det ikke blir flere til neste år. Det vi kanskje skal spre ut til medlemene, og ikke minst til fruene, samboerne, herrene, attpåklatten, besteforeldre etc. AT Bobletreff er også for familiermedlemmer i alle aldrer. Når vi ser hvem som "Kupper" forumet mest og egentlig hvor få medlemmer som bruker dette, synest jeg det er bra oppmøte. Oppfordring kankje til styret er å sende mail og link til E-posten til medlemmene.
Ha en nydelig solfylt boblende uke.
Godt poeng, Svein!
Det er en utfordring hver sommer å få kabaler til å gå opp, og det dukker stadig opp endringer som gjør at en må omprioritere... I år er det dette treffet og SCC som har min hovedprioritet - men det betyr ikke at jeg kan gjøre som jeg vil. Skulle ønske det var mulig å sette på skylapper og ofre alt, men dessverre er det ikke så enkelt. Bruker nok allerede for mye tid til VW spør du min nærmeste familie.
Hvorfor klubber har masse "daukjøtt" er ikke godt å si, men i sum tror jeg en skal være godt fornøyd så lenge folk betaler kontingenten og opptrer som "støttemedlemmer". En vakker dag så blir de nok noe mer.
Last edited by Anonymous on Fri Jun 18, 2010 9:16 am, edited 1 time in total.
lilleblå wrote:
Hallo !!!!!!!
Er vi en klubb på flere hundre medlemmer , eller ???. Hva slags pinglegreier er dette ?
Usaklig!
Har sjølvsagt lyst å være med til Bore, men kan ikkje i år, og treng heller ikkje forklare nokon kvifor. Blir det på denne måten, med ein slik tone, aukar i alle fall ikkje lysta!!
Non-verbal kommunikasjon er noe hersens greier... store rom for tolkning Når vi ser hvordan Grynet nå blir racepreppet til aksjon på Revebanen er det all grunn til å dra ned for å støtte den seriøse racinginnsatsen fra Lysø Racing Team - you go boys!!
Ja, det var nok ment som ett humoristisk "spark bak" for kansje å vekke noen av de sovende medlemmene. Det hadde jo vært kjempe å fått med en god gjeng. At dette ble oppfattet på en negativ måte er bare å beklage. Skal prøve å skjerpe meg.
Ett lite tips , les innlegget til Tistlo som slutter som her,,,,,,Kor e de andre hen. Verre var det ikke.
Ha en fin boblesommer. Mvh.
Last edited by lilleblå on Wed Jun 16, 2010 10:19 am, edited 1 time in total.
Då er ghiaen allerede ferdig pakka(testpakka) Og eg kan då opplysa at da faktisk, utruleg nok, er plass til eit stort hustelt, ei solseng, to stolar, eit bord, to såvepåsar, eit liggeunderlag, ein grill og proviant i bilen, utan å sitta ubekvemt
Ghia er som skapt for familieutflukter rett å slett, ivertfall om da kun er 2 i familien som reiser
Husk å ta med nok barduner til teltene!! ???når de har meldt 20 m/s, fra nordlig retning så skal det bli tøft på Stranden. :-[Husk også vindtette klær, mange timer på banen på lørdag!!
Takker de som var med for et fint treff i år også!
Her kommer noen bilder og en video:
[attachment=1]
Roadkill!
[attachment=2]
[attachment=3]
Her er noen typer vi havna på konsert med før banekjøringen. Han ene hadde laga gitar av en spade og bass av et møkkagreip! (Eller var det omvendt!?)
[attachment=4]
[attachment=5]
[attachment=6]
[attachment=7]
[attachment=8]
[attachment=9]
[attachment=10]
Attachments
DSC02153.JPG (45.39 KiB) Viewed 1918 times
DSC02156.JPG (40.12 KiB) Viewed 1941 times
DSC02160.JPG (51.51 KiB) Viewed 1917 times
DSC02167.JPG (105.56 KiB) Viewed 1930 times
DSC02171.JPG (81.75 KiB) Viewed 1932 times
DSC02172.JPG (24.9 KiB) Viewed 1917 times
DSC02177.JPG (8.09 KiB) Viewed 1923 times
DSC02178.JPG (71.78 KiB) Viewed 1939 times
DSC02184.JPG (79.46 KiB) Viewed 1972 times
DSC02185.JPG (76.95 KiB) Viewed 1959 times
Last edited by Magnus on Sun Jun 20, 2010 10:40 pm, edited 1 time in total.